هفتمین مرحله رزمایش شبانه پیشگیری و پایش شیوع کرونا با حضور و مشارکت مدافعان سلامت منطقه سوم دریایی نبوت و یگان جنگ‌های نوین این منطقه با هدف تامین سلامت مردم در شهرستان کنارک برگزار شد.

مسوول یگان جنگ‌های نوین منطقه سوم نبوت نداجا در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: این رزمایش درراستای مقابله هرچه بیشتر با ویروس کرونا و انجام عملیات گندزدایی وعفونت زدایی معابر و اماکن مختلف شهرستان کنارک به اجرا در آمد.

ناخداسوم مصطفی دودکانلو افزود: پیرو منویات مقام معظم رهبری و تاکید ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا مبنی بر همکاری همه جانبه ارگان‌های دولتی و نظامی و قرار گرفتن درخط مبارزه با این ویروس منحوس، هفتمین رزمایش شبانه پیشگیری و پایش شیوع کرونا تحت کنترل قرارگاه پدافند زیستی با محوریت منطقه سوم نبوت نداجا و سایر نیرو‌های مسلح و ارگان‌های دولتی و کشوری انجام شد.

او به وحدت وهمدلی مردم نیز اشاره و بیان کرد: الحمدالله مردم شریف شهرستان کنارک کمال همکاری را در رعایت نکات بهداشتی و حتی کمک به مدافعان سلامت داشته اند.

فرمانده یگان جنگ‌های نوین منطقه سوم دریایی نبوت کنارک گفت: یگان‌های ارتش مستقر درشهرستان کنارک با تمام تجهیزات و توان تا پایان ریشه کنی ویروس کرونا با قوت وصلابت در کنار مردم هستند و کار ضدعفونی مکان‌های مختلف را انجام داده و در این مسیر از هیچ تلاش وکوششی دریغ نمی‌کنند.

او تصریح کرد: رزمایش مشترک نیرو‌های مسلح باعنوان مدافعان سلامت، یاوران وطن به مناسبت ۲۹ فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران درقالب رژه خدمت و خدمت رسانی در شهرستان کنارک در همان روز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار