معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات البرز گفت: موکبداران افغانستانی البرز با راه‌اندازی کارگاه تولید تجهیزات پزشکی و توزیع رایگان آن، به کمک کادر درمان شتافتند.

امیر رحمانی، معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که همدلی و همکاری مسلمانان در مقابل مخاطرات، مثال زدنی است، گفت: موکبداران افغانستانی البرز با راه‌اندازی کارگاه تولید تجهیزات پزشکی شامل لباس مخصوص پزشکان و ماسک و توزیع رایگان آن، به کمک کادر درمان شتافتند.

او افزود: اعضای موکب محبان حسین(ع) ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز از اولین روز تعطیلات نوروز امسال با کمک خیران، یک کارگاه تولید ماسک و لباس مخصوص پزشکی را در محمدشهر راه اندازی کردند.

معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز با بیان این که موکبداران اثبات کردند که در روزهای سخت کنار ملت ایستاده اند، گفت: موکبداران راهپیمایی اربعین حسینی هرگاه کشور دچار حادثه ای شده به کمک مردم شتافته اند؛ از کمک به سیل زدگان و زلزله زدگان گرفته تا تامین اقلام بهداشتی خانواده هایی که در این روزهای کرونایی به کمک احتیاج دارند.

او افزود: برادران و خواهران افغانستانی ما نیز با راه اندازی این کارگاه نشان دادند که ملت ایران و افغانستان همواره مقابل تهدیدها کنار یکدیگر هستند.

رضایی، مسئول کارگاه تولیدی و جانشین موکب محبان حسین(ع) اتباع افغانستان نیز گفت: در این کارگاه روزانه ۱۷۰۰ دست لباس پزشکی مخصوص تولید می شود.

او با بیان این که بعضی کارکنان این کارگاه فرزندان تیپ فاطمیون هستند، افزود: این افراد راه پدران خود را ادامه می دهند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.