معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه گفت : تخلیه پساب‌های کرونایی در غسالخانه‌های کرمانشاه باید به صورت کاملا بهداشتی و ایزوله انجام گیرد .

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،علی مرادی معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه بااشاره به جان باختن تعدادی از هموطنان به دلیل ابتلا به ویروس کرونا و نحوه شستشو و خاکسپاری این جان باختگان گفت : تخلیه پساب‌های کرونایی در غسالخانه‌های کرمانشاه باید به صورت کاملا بهداشتی و ایزوله انجام گیرد.

او با اشاره به ایمن سازی و ساماندهی پساب غسالخانه‌های سطح استان، انجام این امر را یکی از ضرورت‌های حفظ کیفیت منابع آبی دانست.

او حفظ کیفی آب و جلوگیری از ورود هرگونه آلاینده‌ها به ویژه پساب تولیدی از غسالخانه‌ها به منابع آبی را بسیار مهم دانست و گفت: ضرورت اجرایی کردن این امر در شرایط فعلی کشور که ویروس منحوس کرونا وجود دارد دو صد چندان شده است.

او افزود: باید نسبت به موضوع تخلیه پساب غسالخانه‌های استان توجه بیش از پیش کرد و با مراقبت و حساسیت بیشتری عمل نمود.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه گفت: ایمن‌سازی و ساماندهی پساب غسالخانه‌های استان به ویژه غسالخانه‌های مرتبط با شستشوی فوت شدگان بخصوص مبتلایان به ویروس کرونا برای جلوگیری از ورود مواد آلاینده به منابع آبی را دوباره مورد تاکید قرار داد و گفت: باید در اسرع وقت با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط نسبت به انجام آن اقدام عاجل کنیم.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.