رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بافق گفت: جمعی از مدیران و مجموعه‌های فعال در صنعت گردشگری این شهرستان به همه کادر درمانی کشور خدماتی با ۵۰ درصد تخفیف ارائه می‌ دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  لیلی رنجبر رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بافق گفت:جمعی از مدیران و مجموعه‌های فعال در صنعت گردشگری بافق به پاس خدمات ارزنده کادر درمانی کشور و به منظور قدردانی از پرسنل خدوم دانشگاه‌های علوم پزشکی کل کشور با تخفیف بیش از ۵۰ درصد در ارائه خدمات خود به استقبال و مهمان نوازی از تمامی پرسنل و کادر درمانی کشور تا ۲۰ اسفند ۹۹ خواهد رفت.

و افزود: در این اقدام هتل‌های سه ستاره علمدار با ۶۰ درصد تخفیف وهتل چهار ستاره نیکان با ۵۰ درصد تخفیف در ارائه خدمات خود پذیرای کادر درمان خواهند بود.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بافق ادامه داد: بوم گردی‌های فعال سید و سرای بهشت در روستای هدف گردشگری شادکام، بوم قلعه آریز در روستای هدف گردشگری باقر اباد و بوم گردی سادات در روستای تراب اباد با ۵۰ درصد تخفیف در ارائه خدمات شامل اقامت وپذیرایی به استقبال از کادر درمان خواهند رفت.

رنجبر تصریح کرد: همچنین کمپ کویری شن وشادن با ارائه خدمات رایگان وبومگردی طوبی در روستای حاجی آباد با ۱۰۰ درصد تخفیف در ارائه خدمات اقامت به پرسنل دانشگاه علوم پزشکی تا ۲۰ اسفند ۹۹ به استقبال کارکنان و کادر درمانی کشور خواهند رفت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار