در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تشریح برنامه‌های شبکه تلویزیونی جهانی ثقلین در رمضان ۹۹/ از پخش تلاوت قرآن تا نمایش‌های ۱۸۰ ثانیه‌ای

مدیر شبکه تلویزیونی جهانی ثقلین به جزئیات برنامه‌های این شبکه در ماه رمضان اشاره کرد.

محمد کاظم کاظمی مدیر شبکه تلویزیونی جهانی ثقلین، در گفت و گو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص برنامه‌های این شبکه در ماه مبارک رمضان گفت: برنامه‌های شبکه تلویزیونی جهانی ثقلین با رویکرد جدید و مبتنی بر فرمایش مقام معظم رهبری درباره سبک زندگی اسلامی و اخلاق اسلامی پیش می‌رود؛ از این رو بیشتر برنامه‌های این شبکه اخلاق محور تولید می‌شوند. از جمله برنامه‌هایی که برای ماه مبارک رمضان تدارک دیده ایم، می‌توان به مسابقات تلویزیونی، مجله تصویری سبک زندگی، پخش نماهنگ و برنامه‌های شاد اشاره کرد. کنداکتور پخش شبکه تلویزیونی جهانی ثقلین در ماه مبارک رمضان بر اساس این برنامه‌ها چیده می شود.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان با حرم امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) ارتباط زنده‌ خواهیم داشت و تلاوت قرآن را از این بقاع متبرکه پخش خواهیم کرد. پخش برنامه‌های کودک ما هم در این ایام آغاز می‌شود. سه برنامه از شهر قم خواهیم داشت و برنامه‌های وجه الآخر، مع القرآن و فتاوی الحیات برنامه‌های مذهبی و دینی هستند که از قم پخش می‌شوند. نقد فیلم مستند با مضامین اخلاقی و ارزش‌های اسلامی با حضور سه کارشناس هم پخش می‌شود. یکی از کارشناس‌ها در استودیوی برنامه حضور دارد و با دو کارشناس دیگر از طریق اسکایپ ارتباط برقرار می‌کنیم.

مدیر شبکه تلویزیونی جهانی ثقلین اظهار کرد: برنامه‌های کوتاه نمایشی ۱۸۰ ثانیه‌ای را هم در دست تولید داریم؛ این برنامه ها در صورتی که برای پخش در ماه مبارک رمضان آماده شوند، پخش خواهند شد؛ در غیر این صورت پخش آن از عید فطر در دستور کار ما قرار می‌گیرد. مسابقه‌ای قرآنی هم با عنوان «مفازا» به صورت زنده با همکاری شبکه الکوثر پخش می‌کنیم. همچنین سه باکس خبری را در طول روز خواهیم داشت که در این باکس‌های خبری به خبر‌های معارف در حوزه‌های اسلامی و مواردی از این قبیل پرداخته می‌شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار