به تازگی تصاویر و تمام مشخصات فنی گوشی Oppo A92s در سایت TENAA منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی اوپو A92s با پشتیبانی از اینترنت 5G و نرخ ۱۲۰ هرتز عرضه می‌شود. البته این همه چیزی نیست که ما از این دستگاه می‌دانیم، در واقع امروز تمامی مشخصات این گوشی هوشمند در سایت TENAA منتشر شد و ما اکنون به طور کامل آن را می‌شناسیم.

اطلاعات و تصاویر به دست آمده از TENNA

فهرست موجود در سایت TENAA علاوه بر مشخصات، تصاویر مختلفی نیز این دستگاه در خود جای داده است. با دیدن این تصاویر که دستگاه در آن از هر چهار جهت جلو، عقب و دو طرف نشان داده می‌شود، به طراحی خاص این گوشی پی می‌بریم. در پشت A92s نیز یک دوربین چهارگانه در یک ماژول مربعی قرار گرفته است. البته در وسط این دوربین‌ها نیز یک فلش LED نیز قرار دارد.

انتشار تصاویر و مشخصات کامل Oppo A92s در TENAA

 

فرکانس پردازنده این دستگاه ۲ گیگاهرتز بوده و ما مطمئنیم که بخشی از تراشه Mediatek Dimension 800 است که دارای هشت هسته در این فرکانس است. از این هشت هسته چهار مورد Cortex-A76 و چهار مورد دیگر Cortex-A55 هستند. گزینه‌های رم برای گوشی مذکور شامل ۶/۸/۱۲ گیگابایت است، در حالی که برای ذخیره سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه در نظر گرفته شده است.

انتشار تصاویر و مشخصات کامل Oppo A92s در TENAA


بیشتر بخوانید: نرخ‌تازه سازی ۹۰ هرتزی جدیدترین گوشی اوپو


اطلاعات به دست آمده از دوربین گوشی جدید اوپو

اگر بخواهیم درباره دوربین صحبت کنیم باید بگوییم که چهار لنز موجود در این دستگاه شامل یک شوتر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز ۸ مگاپیکسلی اولترا واید، یک سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق و یک شوتر ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود. در جلو نیز ما دو حفره داریم که میزبان دوربین سلفی گوشی هستند که شامل دو دوربین یکی ۱۶ مگاپیکسلی و دیگری ۲ مگاپیکسلی می‌شود.

انتشار تصاویر و مشخصات کامل Oppo A92s در TENAA

در فهرست منتشر شده از صفحه نمایش LCD این دستگاه با اندازه ۶.۵۷ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰p یاد می‌شود. همچنین اسکنر اثر انگشت مانند دکمه پاور در کنار دستگاه دیده می‌شود. به همین دلیل کلید تنظیم صدا در سمت چپ گوشی مذکور قرار گرفته است. علاوه بر این ظرفیت باتری این گوشی ۳۸۹۰ میلی‌آمپر است.

انتشار تصاویر و مشخصات کامل Oppo A92s در TENAA

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار