جانشین تیپ تکاور صاحب‌الزمان (عج) نیروی زمینی سپاه سیرجان گفت: نیروی زمینی سپاه سیرجان برای مبارزه با کرونا، امروز مناطق محروم و حاشیه شهر سیرجان را ضدعفونی کرد.

رزمایش بیولوژیکی سپاه در مناطق محروم و حاشیه سیرجانسپاه، مناطق محروم را ضدعفونی کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدجواد سلیمانی، جانشین تیپ تکاور صاحب‌الزمان (عج) نیروی زمینی سپاه سیرجان با بیان اینکه تیپ تکاور نیروی زمینی سپاه برای مبارزه با شیوع بیماری کرونا و دفاع بیولوژیک از ۱۹ اسفندماه پارسال همراه شبکه سلامت و دانشکده علوم پزشکی سیرجان بوده است، گفت: امروز احساس وظیفه شد که مناطق محروم و حاشیه شهر که مهاجر پذیر هم هستند و خطر شیوع بیشتر است، با تمام امکانات ضدعفونی شوند. 

او با بیان اینکه امروز وظیفه ما است که در کنار مردم باشیم، افزود: برای مبارزه با ویروس کرونا و ضدعفونی کردن معابر و خیابان‌ها و محلات مختلف از همه ظرفیت‌ها و امکانات و نیروی انسانی استفاده  می کنیم.

سلیمانی تصریح کرد: مصمم هستیم با سازماندهی و انسجام نیرو‌های بسیجی و مردمی و همه مجموعه‌ها این کار را در تمام محلات شهر سیرجان انجام دهیم.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار