در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اینستاگرام از جمله شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان است که دارای مخاطبان بسیار زیادی است و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از آن به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند.

در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی ورزشکاران در ۲۴ ساعت گذشته را مشاهده کنید.


بیشتر بخوانید: تصویر آرش برهانی از سفرش به مکه؛ عکس جالب حنیف عمران‌زاده در اینستاگرام


در ادامه آخرین پست‌های ورزشکاران را در ۲۴ ساعت گذشته مشاهده می‌کنید.

احمد عابدزاده دروازه بان سابق تیم ملی با انتشار عکسی قدیمی از خود نوشت:

"سلام خدمت هموطنان عزیز
امیدوارم در این روز‌های بحران کرونا با رعایت حداکثری بهداشت فردی از این ویروس خطرناک و بی رحم دور بمانید
باید عرض کنم متاسفانه سارقین از خدا بی خبر به مغازه و خانه بنده دستبرد زده اند و با زحمات پرسنل نیروی انتظامی چند نفرشان دستگیر شده اند و مابقی نیز در چنگال قانون خواهند افتاد‌ای کاش هنگام آزادی موقت زندانیان سارقین سابقه دار مشمول این مرخصی نمیشدند، چون کاری جز دزدی ندارند و در این ایام که خانه‌های زیادی در شمال خالی از سکنه هستند در تیرس این جماعت کثیف قرار گرفته اند
شاید بی رحمی به نظر برسد، اما معتقدم قطع مچ دست سارقین که بار‌ها زندگی مردم را به آتش کشیده اند راه محکمتری برای برخورد با دزدان و کاهش این جرم است"

؛

آرش برهانی بازیکن سابق تیم استقلال عکسی زیبا را از دوران بازیگزی اش منتشر کرد.

؛

مارکو آسنسیو بازیکن رئال مادرید با انتشار عکسی از خودش نوشت:

"اندازه گیری هوش توانایی تغییر است. "
"اندازه گیری هوش در توانایی تغییر است. " A. انیشتین
 روز‌های بسیار سختی را همه ادامه می‌دهند، بسیار مهم است که ما همچنان دستورالعمل‌هایی را که دریافت کرده ایم به کار خود ادامه دهیم و برای حفظ جان همه، با مسئولیت پذیری ادامه دهیم. من می‌خواهم برای همه افرادی که با ویروس می‌جنگند تشویق درود فروان بفرستم و از متخصصانی که به طور مستقیم یا غیرمستقیم به همه ما کمک می‌کنند تشکر فراوان می‌کنم ... قدرت و همکاری! / این‌ها هنوز هم برای همه دشوار است. این بسیار مهم است که ما همچنان از دستورالعمل‌هایی که دریافت کرده ایم پیروی کنیم و برای محافظت از همه زندگی را با مسئولیت پذیری ادامه دهیم.
من می‌خواهم برای همه کسانی که با ویروس مبارزه می‌کنند و تشکر فراوان از متخصصانی که به طور مستقیم و غیرمستقیم به همه کمک می‌کنند، کلمات انگیزشی را برای شما ارسال کنم ... قدرت و دوره!

؛

کریستیانو رونالدو مهاجم تیم رئال مادرید با انتشار عکسی از خود نوشت:

"صفحه نمایش جدید

محافظ صفحه نمایش فقط این"

؛

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار