تاکید معاون اول رییس جمهور بر آماده باش کرمان برای سیل احتمالی

معاون اول رییس جمهور در تماس تلفنی با استاندار کرمان با اشاره به هشدار‌های سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال سیل در این استان، بر لزوم آماده‌باش و اقدامات پیشگیرانه تاکید کرد.

آماده باش کامل استان کرمان برای سیل احتمالیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور عصر امروز در تماس تلفنی با استاندارکرمان، با اشاره به هشدار‌های سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع بارش‌های شدید و جاری شدن سیل در این استان، بر لزوم آماده‌باش کامل و اقدامات لازم برای پیشگیری از بروز خسارات تاکید کرد.

او در این تماس تلفنی، خواستار آماده باش کامل ستاد مدیریت بحران و نیرو‌های امدادی استان شد و از استاندار کرمان خواست، تمهیدات و پیش بینی‌های لازم را برای پیشگیری از بروز خسارات احتمالی ناشی از سیل و طغیان رودخانه‌ها انجام  دهد و استان، آمادگی لازم را برای کمک و امدادرسانی به سیل زدگان داشته باشد.

 محمد جواد فدایی، استاندارکرمان نیز در این تماس، ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته برای مدیریت بارش‌ها و پیشگیری از آبگرفتگی معابر از آمادگی استان برای امدادرسانی به سیل زدگان در صورت لزوم خبر داد و گزارشی را از آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان کرمان به معاون اول رییس جمهور ارائه داد. 

انتهای پیام/م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار