فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز گفت: چهار محموله کالای قاچاق در ایست بازرسی این شهرستان شناسایی و توقیف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سرهنگ عباس محمدی فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز گفت: چهار محموله کالای قاچاق در ایست بازرسی این شهرستان شناسایی و توقیف شد.

سرهنگ عباس محمدی  افزود: یکدستگاه اتوبوس مسافربری حامل ۲۰۰ قوطی نیم لیتری سم گیاهی از اصفهان به سمت دورود در حرکت بود شناسایی و توقیف شد.

او افزود: همچنین کامیون بنز حامل ۱۵ تن خوراک ماهی از مبدا اصفهان به سمت بروجرد و یک دستگاه کامیون بنز که از کرمانشاه بیش از ۱۱ تن کودشیمایی اوره قاچاق به مقصد بویین میاندشت بارگیری کرده بود، در ایست بازرسی الیگودرز توقیف شدند.

 فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز با اشاره به شناسایی کامیون حامل ۱۵ تن کود مرغی از اصفهان به مقصد الیگودرز نیز افزود: در رابطه با کشف محموله‌های مذکور ۴ نفر دستگیر و ۴ دستگاه خودرو توقیف شد.

محمدی همچنین از کشف ۱۳۰ راس احشام قاچاق که از شهر‌های همجوار به سمت استان‌های مرزی بارگیری شده بود خبر داد و گفت: ارزش این محموله ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال است و در این رابطه ۲ نفر دستگیر شدند.

او اظهار داشت: با توجه به این که بسیاری از بیماری‌های خطرناک مشترک بین دام و انسان است و جابجایی و نقل و انتقال این گونه احشام بدون مجوز بهداشتی می‌تواند سلامت شهروندان را به مخاطره بیاندازد از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به قاچاق را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.