حجت الاسلام و المسلمین شهیدی در نامه‌ای از انعکاس مطلوب برنامه‌ها و اقدامات روز بزرگداشت شهدا توسط رسانه ملی قدردانی کرد.

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در نامه ای که حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت تقدیر از تلاش های رسانه ملی برای بزرگداشت روز شهدا  به دکتر علی عسکری نوشته اند، آمده است: بسط و ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت، ضامن بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی و بسترساز توسعه و پیشرفت آن است. بی شک، زنده نگه داشتن روحیه ایثار و ایثارگری می‌تواند بهترین عامل تحرک، پویایی، نشاط اجتماعی و تسریع در رشد فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی کشور را فراهم سازد.

تکریم و تعظیم جامعه شاهد و ایثارگر کشور و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای معزز، جانبازان سرافراز و آزادگان سربلند به عنوان اسطوره‌های همیشه ماندگار تاریخ کشور از طریق رسانه ملی به عنوان اثرگذارترین و کارآمدترین ابزار حفظ، تداوم و نشر فرهنگ الهی و معنوی ایثار و شهادت قابل تقدیر و تحسین است.

اینجانب بر خود لازم می‌دانم از جنابعالی، مدیران و کارکنان آن سازمان محترم در اطلاع رسانی و انعکاس مطلوب برنامه‌ها و اقدامات ۲۲ اسفندماه «روز بزرگداشت شهدا» و تعامل سازنده با این نهاد تقدیر و تشکر نموده و از خداوند متعال، موفقیت روزافزون جنابعالی و همکاران محترمتان را در رسانه ملی مسئلت می‌نمایم.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.