رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، گفت: بعد فردی معنویت و زاهد بودن از جمله الزامات اساسی فرماندهی و مدیریت در بخش‌های مختلف نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در مراسم معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به دشمنی های کشورهای مختلف بر علیه ایران اسلامی، گفت: به برکت رشادت ها و مجاهدت های رزمندگان اسلام بوده است که جمهوری اسلامی ایران از گزند دشمن و عوامل تروریستی دور نگه داشته شده است .

نماینده مقام معظم رهبری در نیروی انتظامی با بیان اینکه معنویت و زاهد بودن از جمله الزامات اساسی فرماندهی و مدیریت در بخش های مختلف نیروی انتظامی است ، جوانگرایی را از جمله مهمترین اهداف سازمانی و مدیریتی خود در انتخاب روسا و کارکنان در عقیدتی سیاسی و نیروی انتظامی برشمرد و افزود: نقش مهم عقیدتی سیاسی را مانوس کردن دل های آرمیده با خدا نشان دادن مبانی صحیح و اصیل دین تشیع به فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح از مهمترین اقدامات این سازمان است .

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا،  با ابراز خرسندی از حضور در دیار علویان، گفت : مازندران مهد تشیع و مردمانی مومن و ارادتمند به اهل بیت و خاندان عصمت و طهارت است و مردمان آن مردمانی از جنس تلاش ،خدمت و عبادت هستند .

سردارسیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان مازندران نیز در این مراسم ، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی شهدای عرصه امنیت و شهدای خدمت، یاد و خاطره رئیس فقید عقیدتی سیاسی استان حجت الاسلام سیدعبدالعلی رضایی را گرامی داشت و با اشاره به اثر گذاری اقدامات فرهنگی و فعالیت‌های قرآنی در فرماندهی انتظامی استان گفت: کسب رتبه های برتر در موضوعات قرآنی در چندین سال پیاپی، تروج فرهنگ آشنایی با مفاهیم قرآنی در کارکنان و خانواده های آنان، مدنظر قرار دادن تدابیر فرمانده معظم کل قوا در کلیه حوزه های ماموریتی و توجه به موضوعات معنوی از مهمترین اقدامات شاخص عقیدتی سیاسی استان در دوره مدیریتی چند سال اخیر بوده است .

سردار میرفیضی، تاکید به ترویج سبک زندگی و روش‌های تربیتی اسلامی و توجه جدی به فریضه و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را از دیگر اقدامات شاخص فرماندهی انتظامی استان مازندران در حوزه عملکردی عقیدتی سیاسی استان برشمرد .

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اقدامات اثر بخش و عمده عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان، گفت: از راهبردهای اصلی عقیدتی سیاسی غنی‌سازی معنوی، صیانت از کارکنان و همچنین به ثمر رساندن پلیس در تراز انقلاب اسلامی با توجه به بیانات مقام معظم رهبری است .

او ، با بیان این که، می توان در خیلی از اتفاقات تهدیدات را به فرصت تبدیل کرد، افزود: در شرایطی که جهان و دنیای غرب در مواجهه با سیلی از یک نوع بیماری فراگیر درگیر مادیات نیز شده است، علیرغم تهاجم رسانه ای غرب جمهوری اسلامی توانسته است به موفقیت های خوبی در کنترل این بیماری دست پیدا کند .

سردارمیرفیضی توسل به ائمه و امامان معصوم را از بارزترین شاخصه های مسلمانان و شیعیان برشمرد و اذعان داشت: وجود امنیت پایدار، همت بالای عوامل بهداشت ودرمان و مشارکت های خودجوش مردم در قالب گروه‌های جهادی از مهمترین مولفه موفقیت جمهوری اسلامی ایران در این عرصه بوده است

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا در پایان با اشاره به تجارب و خدمات صادقانه حجت الاسلام  یدالله غلامی در سپاه وی را به سمت رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مازندران منصوب کرد .

 

ضرورت حفظ شأن و منزلت نیرو‌های انتظامی

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی کشور در ساری گفت: نیروی انتظامی در بسیاری از حوادث امنیتی و اجتماعی در خط مقدم بود و با حداقل امکانات با روحیه مسئولیت‌پذیری بالا، وظایف خود را به درستی انجام می‌دهند که جای قدردانی دارد.

او با بیان اینکه در جهت افزایش تجهیزات و امکانات و حقوق و مزایای پرسنل نیروی انتظامی باید اقدامات تازه‌ای صورت بگیرد تا به تعادل برسیم ، افزود: شخصیت اجتماعی این قشر در بین مردم بیش از این باید باشد و اقتدار این نیرو‌ها باید حفظ شود تا افراد طرد شده ، جرأت تعرض نداشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی افزود: همه ما زیر یک‌پرچم هستیم و باید با دشمنی مشترک بجنگیم و به هم کمک کنیم و به ملت ، خدمت خالصانه کنیم تا به آرمان اصلی انقلاب که همان آمادگی برای ظهور حضرت حجت است برسیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران  با قدردانی از خدمات مرحوم حجت الاسلام رضایی رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان در طول زمان تصدی این مسئولیت ، برای حجت الاسلام غلامی رئیس جدید عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی مازندران آرزوی توفیق کرد.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار