سرپرست فرمانداری هویزه گفت: با همت خیرین و اعضای شورای اداری شهرستان، هزینه تهیه بخشی از بسته‌های غذایی طرح مومنانه مقام معظم رهبری تامین شد.

حبیب عفری مفرد سرپرست فرمانداری شهرستان هویزه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، تهیه و توزیع بسته‌های غذایی در قالب طرح مومنانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بین نیازمندان و آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا در دستور کار قرار گرفت.

او کمک به نیازمندان و اقشار کم درآمد و مستضعف جامعه را از سنت‌های پسندیده در اسلام عنوان کرد و افزود: در اقدامی خیرخواهانه ۲۰ درصد حقوق اعضای شورای اداری شهرستان هویزه و حق الجلسات شورا‌ها و دهیاران این شهرستان به طرح مومنانه مقام معظم رهبری اختصاص یافت.

عفری مفرد اظهار داشت: به همین منظور، قرارگاه کمک‌های مومنانه، تحت عنوان قرارگاه بقیه الله (عج) در هویزه تشکیل شد و نیازمندان ساکن این شهرستان پس از شناسایی از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی، به ناحیه مقاومت بسیج معرفی می‌شوند.

سرپرست فرمانداری شهرستان هویزه در پایان از خیرین خواست برای عمل به این امر خداپسندانه و تهیه بسته‌های غذایی و مایحتاج اقشار محروم و نیازمند جامعه با کمک‌های نقدی خود همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.