فرماندار شهرستان مهریز گفت: حمایت و استفاده از تولیدات داخلی و کار و سرمایه ایرانی مهمترین عامل در تحقق رهنمود رهبر معظم انقلاب در نامگذاری امسال است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  رضا زارع زاده فرماندار شهرستان مهریز در بازدید از سه شرکت تولیدی در این شهرستان، گفت: حمایت و استفاده از تولیدات داخلی و کار و سرمایه ایرانی مهمترین عامل در تحقق رهنمود رهبر معظم انقلاب در نامگذاری امسال است.

او با اشاره به اینکه یکی از مهمترین دغدغه‌های شهرستان مهریز اشتغال است، افزود: تامین اشتغال  پایداربرای  جوانان این مرزوبوم برای دستیابی و رسیدن به توسعه، پیشرفت و ترقی کشور باید یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های برنامه ریزان باشد.

 فرماندار مهریز ادامه داد: خوداتکایی و تکیه بر دانش بومی یکی از عوامل مهم در اجرای فرمایش‌های رهبری در خصوص نامگذاری سال جدید با عنوان (جهش تولید) است.

او گفت: ارتباط کارفرما، صنعتگران و مسئولان باید به گونه‌ای باشد که حس اعتماد و ایجاد انگیزه بیشتر در صنعت تولید را افزایش دهد.

زارع زاده از سه واحد تولیدی کارخانه شاهین خودرو که سالانه ظرفیت تولید ۴ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو را دارد و شرکت صنایع غذایی بن مهک یزد تولید کننده مشتقات شیرین بیان و شامل عصاره، بلوک، گرانول و شربت و شرکت پالش مهریز سازنده آهن، فولاد، شمش، تولید کننده انواع مدل‌ها و قطعات صنعتی از ۲ الی ۴۰ تن با ظرفیت ۲۰ هزار تن در سال است بازدید کرد.

این سه شرکت صنعتی از اولین کارخانه تولید در استان یزد هستند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.