معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: هم‌اینک سه آزمایشگاه تشخیصی مجهز کرونا در استان وجود دارد و آزمایشگاه چهارم بزودی در مرکز استان فعال می‌شود.

دکتر قاسم میری علی آباد  معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهارداشت: هم‌اینک بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان هیچ مشکلی از ابتدا تاکنون از نظر تجهیزاتی، تشخیصی و نیروی تخصصی برای درمان ویروس کرونا نداشته و ندارند.

وی افزود: بیمارستان‌ها و کادر درمان بر اساس رسالت خویش در همه زمان‌ها آماده ارائه خدمات درمان به بیماران هستند و در بحران کرونا نیز خدمات درمانی با جدیت کامل دنبال می‌شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: مشارکت مردم در مرحله دوم غربالگری کرونا و مراجعه به مراکز ۱۶ ساعته خدمات جامع سلامت به برون رفت از بحران کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: برگشت به روال عادی زندگی با همکاری و مشارکت مردم میسر است و در صورت روند صعودی مبتلایان به این بیماری قطعا اقدامات پیشگیرانه با جدیت بیشتری به اجرا گذاشته خواهد شد.

دکتر میری علی آباد راه برون رفت از وضعیت فعلی را رعایت فاصله گذاری اجتماعی، به حداقل رساندن تردد‌های غیرضروری، تشخیص زودهنگام افراد مشکوک به بیماری و اطرافیان آنان و ایزوله کردن و قرنطینه به منظور پیشگیری از انتشار و و انتقال ویروس کرونا ذکر کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار