مهم‌ترین حوادث امروز (بیست وهشتم فروردین سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.


به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، مهم‌ترین حوادث امروز (بیست وهشتم فروردین ماه سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف کالای قاچاق یک میلیاردی در خرمشهر

سردار سید محمد صالحی جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالاوارز پلیس آگاهی شهرستان ماهشهر با کار اطلاعاتی، یک دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او در ادامه افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی، تعداد زیادی از اقلام خوراکی خارجی قاچاق شامل شکلات تعداد ۶ بسته، نوشیدنی هایپ ۳ بسته، خمیردندان ۱۰ بسته، چای ۲۰ بسته، شامپو بچه ۴۵ بسته، ۲۰ شربت خارجی، سس قرمز ۱۰ بسته، خوشبو کننده ۵ بسته، ژیلت ۶ کارتن، مسواک ۳ کارتن واقلام خوارکی دیگر که اکثراً به صورت فلعه بوده به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال فاقد مجوز گمرکی کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان در پایان خاطر نشان کرد: در این رابطه ۲ نفر متهم نیز دستگیر شدند که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری ۲ سارق چاقو به دست

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان گفت: در پی مراجعت جوان ۲۸ ساله آبادانی به یکی از مقر‌های انتظامی مبنی بر سرقت گوشی وی توسط ۲ نفر جوان موتور سوار و زخمی نمودن وی با ضربات چاقو از ناحیه دست چپ، موضوع شناسایی سارقان زورگیر در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت

او در ادامه افزود: پس از ارجاع پرونده به پلیس آگاهی، تیم مبارزه با سرقت آگاهی با انجام تحقیقات گسترده اطلاعاتی و جمع آوری آثار، مدارک از دیگر مالباخته‌ها؛ محل اختفاء سارقان در یکی از نقاط حاشیه بین آبادان و خرمشهر شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم طی یک عملیات ضربتی هر دو متهم دستگیر از مخفیگاه متهمان ۳ قبضه سلاح سرد چاقو، ۲ دستگاه گوشی سرقتی، یکدستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف گردید.

تقی زاده در خاتمه با بیان اینکه سارقان دستگیر شده ضمن اعتراف به بزه انتسابی پیرامون چگونگی زخمی نمودن فرد شاکی به جهت ربودن گوشی وی، به ۵ فقره سرقت اعتراف کرد.

حریق مغازه ، واقع در خیابان چهل متری

شهرام بختیاری مدیرروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت:طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ در ساعت ۱۲:۴٠دقیقه  یک مورد حریق مغازه ، واقع در خیابان چهل متری اطلاع داده شد، که بلافاصله ۲ تیم عملیاتی از ایستگاه شماره ۳ (ایثار ) و یک تیم امداد از ایستگاه شماره ۱ (مرکزی) به  محل حادثه اعزام شدند.              

از کشف کالای قاچاق یک میلیاردی تا پلمب ۶ واحد صنفی            

  او ادامه داد:آتش نشانان ضمن انجام اقدامات پیشگیرانه آتش را به وسیله آب خاموش کردند.

مدیرروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهر با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه هیچ مصدومی نداشت افزود:  علت حادثه توسط کارشناسان این سازمان در حال بررسی است.              

پلمب ۶ واحد صنفی متخلف

سرهنگ همت علی ترکارانی فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی واحد‌های صنفی غیرضروری در سطح شهرستان خرمشهر برای مقابله با انتشار ویروس کرونا، مأموران پلیس اطلاعات این فرماندهی به همراه اداره شبکه بهداشت، از تعدادی واحد صنفی در سطح شهرستان بازدید کردند.

او ادامه داد: در اجرای این طرح تعداد ۶ واحد صنفی متخلف به دنبال بی توجهی صاحبان آن‌ها به دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا و عدم رعایت مقررات اعلامی، پلمپ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهرضمن تقدیر و تشکر از تعامل و همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح از همه مسئولان و اصناف و بازاریان خواست: به منظور قطع زنجیره گسترش ویروس کرونا همکاری بیشتری با مراکز بهداشتی و نیروی انتظامی داشته باشند و مردم نیز از تردد غیر ضروری اجتناب کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.