یکی از رهبران جنبش حماس به مناسبت یکصدمین روز شهادت سردار سلیمانی اعلام کرد آمریکا از جنایت ترور فرماندهان مقاومت پشیمان خواهد شد و محور مقاومت امروز در اوج قدرت و پیشرفت قرار دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل رضوان، یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به مناسبت یکصدمین روز شهادت فرماندهان شهید سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس اعلام کرد ترامپ و دولت آمریکا از جنایت ترور فرماندهان مقاومت پشیمان خواهند شد.

این رهبر حماس گفت: «شهادت فرماندهان مقاومت نقطه عطفی در مسیر مبارزه علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی، دولت آمریکا و استکبار جهانی به شمار می‌رود. دولت آمریکا در محقق ساختن اهداف خود از ترور فرماندهان شهید شکست خورد.»


بیشتر بخوانید:


اسماعیل رضوان افزود: «ترامپ از انجام جنایت ترور فرماندهان شهید پشیمان خواهد شد و محور مقاومت امروز در اوج قدرت و پیشرفت قرار دارد.»

این رهبر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تاکید کرد: «شهید سلیمانی یک فرمانده عادی و معمولی نبود، او فرمانده‌ای استثنایی و اسطوره مقاومت بود.»

پیش از این نیز عدنان منصور، وزیر خارجه پیشین لبنان به مناسبت یکصدمین روز شهادت سردار سلیمانی اعلام کرد آمریکا همیشه برای قطع کردن روابط کشور‌های منطقه و حاضر در محور مقاومت با ایران تلاش می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار