پروژه ۲۴ واحدی مهتاب منظریه در شهرکرد به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: همزمان با دهه حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) پروژه ۲۴ واحدی مهتاب منظریه در شهرکرد با ۵۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

او با بیان اینکه عملیات ارایی این پروژه در سال ۹۶ آغاز شد افزود: این طرح در طول دوره اجرا زمینه اشتغال ۶۱ نفر را ایجاد کرد.

رئیسی با اشاره به کلنگ زنی طرح هادی روستایی در شهرکرد اضافه کرد: طرح هادی روستای نوآباد در بخش مرکزی شهرکرد با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال نیز کلنگ زنی شد.

او همچنین با اشاره به عملکرد این نهاد در شهرستان شهرکرد ادامه داد: تاکنون ۴۳ طرح هادی روستایی با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۱۰۵ میلیون ریال تهیه و بازنگری و در ۲۹ روستا با اعتباری بالغ بر ۷۷ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال اعتبار طرح هادی اجرا شده است.

رئیسی گفت: همچنین با استفاده از دو هزار و ۶۹۰ تن قیر رایگان سطح معابر ۱۶ روستا به ارزش ۳۵ میلیارد و ۱۴۴ میلیون ریال آسفالت شد.

او با اشاره به صدور اسناد مالیکت در این شهرستان ادامه داد: تاکنون در این شهرستان هزار و ۹۴ جلد سند مالیکت شهری و پنج هزار و ۱۵۲ جلد سند مالکیت روستایی صادر شده است.

رئیسی افزود: همچنین تاکنون شش هزار و ۲۲۲ فقره خدمات فنی پروانه ساختمان صادر و ۸۶۳ قطعه زمین واگذار شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار