مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از آغاز ساخت فیلم و کلیپ‌های تبلیغاتی از جاذبه‌های گردشگری استان برای رویداد بین المللی گردشگردی کرمانشاه ۲۰۲۰ خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   امید قادری بااشاره به در پیش بودن رویداد گردشگری کرمانشاه ۲۰۲۰ در پاییز امسال، اظهار کرد: به منظور معرفی هرچه بهتر جاذبه‌های گردشگری استان برای این رویداد بزرگ برنامه‌هایی را طرح ریزی کرده‌ایم که از جمله آن‌ها تهیه فیلم‌ها و کلیپ‌های کوتاه از جاذبه‌های گردشگری شهرستان‌های مختلف استان است.

او از آغاز اجرای این پروژه خبرداد و بیان کرد: باتوجه به اینکه در این زمان از فصل بهار شاهد زیبایی‌های شگفت انگیزی در شهرستان‌های غربی استان هستیم، ساخت فیلم و کلیپ‌های تبلیغاتی از جاذبه‌های گردشگری این مناطق را در چند روز اخیر آغاز کرده‌ایم.

او بابیان اینکه در این پروژه ۲۰ فیلم و ۲۰۰ کلیپ کوتاه تهیه می‌شود، عنوان کرد: در نظر داریم با اتمام مراحل فیلمبرداری از این جاذبه‌ها، فیلم‌ها و کلیپ‌های تهیه شده را به شکل گسترده و وسیعی در فضای مجازی و رسانه ملی انتشار دهیم تا مردم ایران با جاذبه‌های گردشگری استان و رویداد گردشگری کرمانشاه ۲۰۲۰ بیشتر آشنا شوند.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.