مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با سراسر کشور تمامی رقابت های ورزشی تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ در این استان تعطیل است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید محمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدف از این اقدام قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا و جلوگیری از گسترش روزافزون آن در کشور و کهگیلویه و بویراحمد است.

او افزود: این تصمیم از سوی مسؤولان ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش گرفته شده و در قالب اطلاعیه شماره ۱۰ به اداره کل ورزش و جوانان تمامی استان‌های کشور ابلاغ شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مکان‌ها و باشگاه‌های ورزشی دولتی و خصوصی کشور و استان نیز بر اساس این اطلاعیه تا ۱۵ اردیبهشت ماه امسال تعطیل خواهند بود.

علوی عنوان کرد: تصمیم گیری در مورد زمان آغاز رقابت‌های ورزشی و فعالیت مکان‌ها و باشگاه‌های ورزشی دولتی و خصوصی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد منوط به بررسی شرایط و گرفتن استعلام از ستاد ملی مقابله با کروناست.

او ابراز داشت: بر اساس این اطلاعیه تمامی فدراسیون‌های ورزشی باید مربیان تیم‌های ملی را به تدوین و پیگیری دقیق برنامه‌های آماده سازی از راه دور و از طریق فضای مجازی و تمرین در خانه برای ملی پوشان مکلف کنند.

علوی گفت: فعالیت‌های آموزشی و برنامه‌های ترویج ورزش همگانی آنلاین نیز با جدیت از سوی فدراسیون‌های ورزشی پیگیری شود.

تعداد ورزشکاران ساماندهی شده مرد و زن کهگیلویه و بویراحمد در رشته‌های مختلف افزون بر ۵۰ هزار نفر است.
انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.