سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: همزمان با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی باشگاه‌ها برای جلوگیری از انتشار این ویروس بیش از ۸۰۰ مورد بازرسی از اماکن ورزشی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمدرضا برادران، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه همزمان با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی اماکن ورزشی برای جلوگیری از انتشار این ویروس بیش از ۸۰۰ مورد بازرسی از اماکن ورزش برای برخورد با متخلفان انجام شده است، گفت: در راستای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا و طبق اطلاعیه شماره ۱۰ ستاد مقابله با کرونا در ورزش، کلیه مسابقات ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه امسال در استان اردبیل تعطیل است.

او افزود: باشگاه‌های ورزشی دولتی و خصوصی در استان اردبیل نیز فعلاً تا ۱۵ اردیبهشت ماه تعطیل خواهند بود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: بازرسی‌ها از باشگاه‌های استان همچنان ادامه دارد و در این راستا ۱۱ باشگاه ورزشی متخلف در استان اردبیل به دلیل عدم رعایت دستورالعمل ستاد پیشگیری از گسترش بیماری کرونا پلمب شد.

برادران افزود: از عموم مردم دعوت می‌شود که ضمن ماندن در خانه به اصول پیشگیرانه و بهداشتی به شدت توجه کنند تا با مشارکت همگانی این ویروس را شکست دهیم.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.