شهردار اردبیل گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا جابجایی بیش از ۲ سرنشین در صندلی عقب تاکسی‌های شهری در اردبیل ممنوع شد.

جابجایی بیش از ۲ سرنشین در صندلی عقب تاکسی شهری در اردبیل ممنوع شد/ برخورد جدی با تاکسی‌های شهری متخلف در اردبیل

حمید لطف اللهیان، شهردار اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: تاکسی‌های شهری در اردبیل موظف به سوار کردن ۲ سرنشین در صندلی عقب خودرو‌های خود بوده و با متخلفان با جدیت برخورد می‌شود.

او افزود: از همشهریان نیز تقاضا داریم در صورت مشاهده تخلف رانندگان تاکسی‌های شهری در جابجایی مسافران به شهرداری اردبیل گزارش داده تا در سریعترین زمان ممکن با تخلفان برخورد شود.

شهردار اردبیل افزود: سلامت مردم خط قرمز ماست و همگان باید پروتکل‌های بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی را مبنای کار قرار دهند تا این ویروس کرونا ریشه کن شود.

لطف اللهیان از همکاری و همراهی مردم اردبیل در مرحله اول طرح فاصله گذاری اجتماعی در شهر اردبیل قدردانی کرد و افزود: انتظار می‌رود این همراهی در مرحله دوم فاصله گذاری اجتماعی نیز بسیار خوب باشد.

او بیان کرد: از اصناف و کسبه‌ها و بازاریان شهر اردبیل خواست از باز گذاشتن اقلام و محصولات خود خودداری کرده و نسبت به سلامت مردم حساس شوندو الزامات بهداشتی را در محل فروش اقلام خود رعایت کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.