منتخب مردم گرمی مغان در مجلس یازدهم گفت: دوشنبه هفته آینده اولین جلسه منتخبان مجلس یازدهم تشکیل می‌شود.

نخستین جلسه منتخبان یازدهم برگزار می‌شودولی اسماعیلی، منتخب مردم گرمی مغان در مجلس یازدهم و سخنگوی فراکسیون اصولگرایان در مجلس هشتم در گفت‌وگو با حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  گفت: دوشنبه هفته آینده اولین جلسه منتخبان مجلس یازدهم تشکیل خواهد شد.

اسماعیلی ادامه داد: در جلسه هفته آینده، ساز و کار مدیریت مجلس یازدهم، اولویت‌های مجلس اعم از اشتغال، معیشت مردم، روابط خارجی، اصلاح ساختار بانکی و چگونگی تشکیل فراکسیون اکثریت مجلس (فراکسیون نیرو‌های انقلاب) بررسی خواهد شد.

منتخب مجلس یازدهم گفت: بد خواهان انقلاب بدانند که تفرقه افکنی‌های رسانه‌های معاند خللی در وحدت نیرو‌های جهادی و انقلابی مجلس یازدهم نخواهد آورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید عبدالحمید اعلایی
۱۵:۳۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
در رابطه با کرسی ریاست مجلس 11 همین بس که اگر دوباره و سه باره و....ریاست مجلس از مرکز یا پایتخت انتخاب شود مجلس به سمت و سوی سیاسی سوق داده خواهد شد و مطالبات مردم و استانها و شهرستانه بازهم در صف انتظار.-ودر این صورت حتی اگر نیروهای انقلابی و جهادی و عمل گرا مانند دکتر علی نیکزاد و دیگران هم میدان وسیعی برای اجرای نقش نخواهند داشت-پس به نظر بنده منتخبین دوره یازدهم باید تلاش کنند که کرسی ریاست مجلس را به شخصی غیر از نمایندگان تهران واگزار نمایند-در این زمینه مطالب کارشناسی زیادی وجود دارد که در این مجال نمی گنجد-
آخرین اخبار