معاون سپاه استان سمنان:

توزیع ۶۰ هزار بسته حمایتی در رزمایش کمک مؤمنانه

سرهنگ علی خالقیان گفت: پیش‌بینی توزیع ۶۰ هزار بسته حمایتی از سوی قرارگاه رزمایش کمک مؤمنانه در استان سمنان در نظر گرفته شده است.

سرهنگ علی خالقیان معاون سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، با بیان اینکه پیش‌بینی توزیع ۶۰ هزار بسته حمایتی از سوی قرارگاه رزمایش کمک مؤمنانه در استان سمنان در نظر گرفته شده است، گفت: با توجه به اینکه ۴۰ هزار خانوار در استان سمنان غیر از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی به علت کرونا دچار مشکلات اقتصادی شده‌اند، این کمک‌ها علاوه بر بسته‌های حمایتی در قالب حمایت‌های نقدی به برخی صاحبان مشاغل است.

او با بیان اینکه این رزمایش با هدف کمک به اقشار آسیب‌داده از ویروس کرونا و با تأکید بر اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری اجرایی شده، گفت: این رزمایش از نیمه شعبان آغاز شده است و تا عید فطر برای کمک به نیازمندان ادامه دارد.

دبیر قرارگاه رزمایش کمک مؤمنانه در استان سمنان دستگاه‌ها و نهادهایی چون هلال‌احمر، کمیته امداد، آستان قدس رضوی، ستاد اجرایی فرمان امام، اوقاف و صداوسیما را از اعضای این قرارگاه دانست و تصریح کرد: هدفمند و هوشمندانه تقسیم کردن کمک‌ها ضروری است.

سرهنگ خالقیان با اشاره به اینکه طور مشترک همه دستگاه‌ها و نهاد‌های نام برده شده یک شماره حساب برای کمک به اقشار در نظر گرفته‌اند، گفت: شماره کارت ۸۹۳۶-۴۹۷۲-۸۱۱۱-۶۲۷۳ به نام قرارگاه خیران مواسات و کمک‌های مؤمنانه استان سمنان نزد بانک انصار در نظر گرفته شده است.

جانشین قرارگاه زیستی سپاه استان سمنان از همه مردم که در خانه ماندند و خودمراقبتی و دگرمراقبتی را انجام دادند تشکر کرد و بر حمایت و پشتیبانی از اقشار آسیب‌پذیر جامعه تاکید کرد.

انتهای پیام / ر



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.