مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: رزمایش بخشش ایرانیان در استان با توزیع ۴۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان غیر تحت پوشش به‌صورت عملیاتی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی  افزود: در آغاز این رزمایش  ۴۰۰ سبد غذایی به ارزش ۴۰ میلیون تومان به همت خیران این استان بین نیازمندان توزیع شد.

الهی راد عنوان کرد: رزمایش ملی بخشش ایرانیان از طرح‌های ویژه ماه مبارک رمضان است که با تعامل مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری کمیته امداد و تشکل‌های جهادی و دستگاه‌های عضو انجام می‌شود.

او  با اشاره به تهیه و طبخ غذا برای خانواده‌های نیازمند نیز گفت: در قالب این پویش در هر شهرستان حداقل یک مرکز اطعام مهدوی به برکت نام حضرت بقیه‌الله (عج) اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر عهده دارد که امیدواریم با حرکت خودجوش مردم در پیوستن به این پویش شاهد افزایش میزان پخت غذا و توزیع آن بین مردم باشیم.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰ آماده دریافت مشارکت‌های مردمی است، گفت: هم‌وطنان می‌توانند از طریق کد دستوری #۰۵۸*۸۸۷۷* در این کار خیر مشارکت داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.