تمجید سرمربی ردبول سالزبورگ از مینامیتو

جسی مارش به تمجید از عملکرد بازیکن سابق تیمش پرداخت و اظهار داشت مینامیتو به زودی در ترکیب لیورپول جای خودش را پیدا خواهد کرد.

تمجید سرمربی ردبول سالزبورگ از مینامیتوبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  جسی مارش سرمربی ردبول سالزبورگ معتقد است در صورتی که تاکومی مینامیتو بازیکن سابق این تیم فرصت بازی در آنفیلد را به دست بیاورد، خودش را ثابت خواهد کرد. مارش همچنین اعلام کرد از عملکرد این بازیکن ژاپنی در تمرینات تحت تاثیر قرار گرفته است.

مینامیتو در نقل و انتقالات زمستانی از ردبول سالزبورگ جدا شد و به لیورپول پیوست. تنها چند هفته پس از این انتقال، مینامیتو در لیگ قهرمانان اروپا با لیورپول به مصاف تیم سابقش رفت و در جریان پیروزی ۳ - ۴ قرمز‌ها برابر حریف اتریشی گلزنی کرد.

مهاجم ژاپنی در ۷ دیدار فرصت حضور در ترکیب را به دست آورد و عملکرد نسبتا خوبی برجا گذاشت. اکنون جسی مارش معتقد است بازیکن سابق رفته رفته می‌تواند در آنفیلد جایگاه خودش را به دست بیاورد.


بیشتر بخوانید: ۶ بازیکن اسطوره سرخپوشان لیگ برتری را به فوتبال علاقه‌مند کردند


سرمربی ردبول سالزبورگ با تمجید از مینامیتو گفت‌: وقتی به ردبول آمدم می‌دانستم که او روزی به تیم بزرگ تری خواهد رفت. او بازیکن بسیار باهوشی است. مینامیتو بازیکنی است که فوتبال را می‌فهمد و می‌داند چگونه بازی کند.

مارش افزود: لیورپول تیمی متشکل از بازیکنان بزرگ و با استعداد است؛ بنابراین کمی زمان می‌برد تا مینامیتو در این تیم جا بیفتد. من فکر می‌کنم با گذشت زمان کادرفنی لیورپول به این نکته پی می‌برد که او قابلیت بازی در هر ۶ پست را دارد.

او در ادامه اظهار داشت: مینامیتو بازیکن بسیار باهوشی است و همه چیز را به خوبی درک می‌کند. همین باعث می‌شود او به تدریج بهتر شود. من شنیده ام که مینامیتو در تمرینات نظر لیورپولی‌ها را جلب کرده، اما هنوز فرصت کافی برای بازی به دست نیاورده است.

مارش با ابراز اطمینان از بهتر شدن شرایط بازیکن سابقش در لیورپول عنوان کرد: مینامیتو بازیکنی است که همیشه دنبال یک راه برای بهتر شدن می‌گردد. ممکن است کمی طول بکشد، اما او بالاخره در لیورپول جا می‌افتد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار