با توجه به تصمیم ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر تداوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی کتابخانه‌های عمومی این استان تا ۵ اردیبهشت تعطیل شدند.

کتابخانه‌های عمومی استان زنجان تا 5 اردیبهشت تعطیل هستندامیرعلی نیکبخش مدیرکل کتابخانه عمومی استان زنجان در گفتگو با گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان گفت:با توجه به تداوم طرح فاصله گذاری اجتماعی و عمل به توصیه های بهداشتی ستاد ملی کرونا، کتابخانه‌های عمومی استان تا ۵ اردیبهشت ماه دایر نبوده و فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی کتابخانه‌ها همچنان در بستر فضای مجازی ادامه خواهد داشت.

او افزود: پیگیری ها برای فراهم کردن شرایط بازگشایی کتابخانه ها با در نظر گرفتن توصیه های بهداشتی در حال انجام است و بلافاصله ‍پس از فراهم شدن شرایط لازم، کتابخانه ها برای ارایه خدمات حضوری، مطابق قوانین و مقررات آغاز به کار خواهند کرد.

گفتنی است از اسفندماه سال گذشته با توجه به هشدارهای وزارت بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی کرونا، همزمان با تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی، کتابخانه‌های عمومی نیز ارائه خدمات فیزیکی به اعضاء را تعطیل و فعالیت های فرهنگی و آموزشی را در بستر فضای مجازی ادامه داده اند.
 
انتهای پیام/ن


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.