دبیرکل کمیته بین‌المللی المپیک اعلام کرد با وجود تعویق یک‌ساله رقابت‌های توکیو ۲۰۲۰، حقوق المپین‌ها و مربیان آن‌ها یک‌سال دیگر پرداخت می‌شود.

سعیدی: پرداخت حقوق المپیکی‌ها امسال نیز ادامه داردبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کیکاووس سعیدی، دبیرکل کمیته بین‌المللی المپیک کشورمان درخصوص تعویق یک‌ساله رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان، اظهار داشت: المپیک قله ورزش قهرمانی است و ورزشکاران برای حضور در این بازی‌ها ۴ سال زمان می‌گذارند و تلاش می‌کنند. اما به مدت یک سال این بازی‌ها به دلیل کووید-۱۹ با تعویق روبه‌رو شده است. از ۲ جنبه می‌توان به این موضوع نگاه کرد.

سعیدی ادامه داد: ورزشکارانی مثل حسن یزدانی، سهراب مرادی و حمیده عباسعلی را داشتیم که مصدوم بودند و حالا زمان بهتری برای آماده‌سازی در اختیار خواهند داشت. حالا زمان بیشتری هم برای کسب سهمیه بیشتر در المپیک توکیو در اختیار داریم.


بیشتر بخوانید: فتوحی: جذابیت المپیک با تعویق آن بیشتر شده است


او درمورد هزینه درمان این ورزشکاران در خارج از کشور، بیان کرد: در زمینه درمان این عزیزان، کمک هزینه ارزی و هزینه‌های درمانی را به صورت کامل پرداخت کردیم.

سعیدی درمورد پرداخت حقوق ورزشکارانی که سهمیه المپیک را کسب کرده‌اند، اظهار داشت: در اولین نشستی که امسال برگزار کردیم، چالش‌ها و را‌ه‌های برون رفت از این وضعیت را بررسی کردیم. مقرر شد تا روند حمایت‌های کمیته ملی المپیک از برنامه‌ها و پشتیبانی‌ها لازم از فدراسیون‌ها، اعم از اعزام‌ها و دیگر برنامه‌ها، همچون سال گذشته ادامه داشته باشد. متعهد شدیم تا برای یک سال دیگر حقوق ورزشکاران و مربیان پرداخت شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار