فرماندار اندیکا به همراه جمعی از مسئولان از شهرک صنعتی شهرستان بازدید کرد.

 حیدر کاظمی فرماندار اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: راه اندازی فعالیت اقتصادی در شهرک صنعتی و لزوم ایجاد و توسعه اشتغال در سطح شهرستان درباره چگونگی نقش شهرک‌های صنعتی بر بهبود وضعیت صنایع در هرمنطقه به جزء شرایط عمومی، راه اندازی محیط کسب و کار، تامین زیر ساخت‌ها مناسب از پیش تعیین شده برای راه اندازی سریع و اقتصادی واحد‌های صنعتی است.

او افزود: در واقع شهرک‌های صنعتی در حوزه‌های فنی، مانند تامین زمین، آب، برق، گاز و … در حوزه‌های زیست محیطی با ارائه خدمات زیر ساختی مانند ایجاد فضای سبز، پارک، راه اندازی برخی واحد‌های بازیافت و …خدمات مناسب و شایسته‌ای را به واحد‌های صنعتی ارائه می‌کند. 

کاظمی بیان داشت: سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی مولد و دارای ارزش افزوده است و لزوم توجه بیشتر به این موضوع می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات و کاستی‌های شهرستان را رفع کند. 

فرماندار اندیکا تصریح کرد: جهت راه اندازی این شهرک با تمام توان پیگیری‌های لازم را از طریق معاونت امور اقتصادی استانداری و مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی به عمل خواهیم آورد؛ که متقاضیان نباید هیچگونه دغدغه یا تشویش فکری داشته باشند و در گرفتن مجوزات کلیه مدیران ادارات باید نهایت همکاری را در این زمینه داشته باشند و با همدلی و همکاری و اتحاد نظر بتوانیم یک کار تشویقی و ترغیبی انجام دهیم که این ناحیه از این حالت که امروزه است خارج شود.

این مقام مسئول گفت: سرمایه گذاری در بخش شهرک صنعتی مولد و دارای ارزش افزوده است در واقع مهمترین عامل بهبود وضعیت صنایع در هر منطقه به جزء شرایط عمومی، محیط کسب وکار و راه اندازی سریع و اقتصادی واحد‌های صنعتی است.

او ادامه داد:  در صورت دایر کردن صنایع باید بومی باشد و مواد اولیه آن در اندیکا وجود داشته باشد در بحث جهاد کشاورزی هم باید با واگذاری جهاد کشاورزی باشد و ایده و طرح را در خصوص تسهیلات ارائه نماید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار