ضد عفونی خیابان‌های شهر سنندج به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی با شعار مدافعان و یاوران سلامت صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ و یگان‌های تابعه تیپ ۱۲۷ شهید ایرج نصرت‌زاد و گروه ۳۳ توپخانه روز جمعه به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی خیابان‌های اصلی شهر سنندج را در مقابل ویروس کرونا ضدعفونی کردند. 

امیر سرتیپ دوم ستاد سعید اثنی عشری، فرمانده لشکر ٢٨ کردستان پیش از آغاز عملیات ضدعفونی خیابان‌های شهر سنندج بیان کرد: در سال ١٣۵٨ بدخواهان نظام در کشور بعد از پیروزی انقلاب به دنبال انحلال ارتش بودند اما هدف آنها انحلال انقلاب بود.

او با بیان اینکه ارتباط ارتش و انقلاب همچون ارتباط ۲ دوست است که برای هم جانفشانی کردند افزود: کارنامه ارتش جز افتخار، اخلاق و انجام وظیفه در قبال نظام جمهوری اسلامی و مردم نبوده و نیست.

امیر اثنی عشری اضافه کرد: امام راحل به بدنه مردمی ارتش اعتماد کردند و بعد از پیروزی انقلاب ارتش هم به اعتماد امام خمینی‌(ره) پاسخ مناسبی داد.

او یادآور شد: در طول دوران انقلاب هرجا که احساس نیاز شده و به ارتش جمهوری اسلامی ایران فرمانی داده شده،‌ این نیرو با همه وجود وارد صحنه شده، انجام وظیفه کرده و سربلد بوده است.

فرمانده لشکر ٢٨ کردستان گفت: ارتش جمهوری اسلامی علاوه بر حضور درخشان در جبهه‌های دفاع مقدس در جریان وقوع بلایای طبیعی نیز برای کمک به مردم پیشقدم شده است.

او اظهار داشت: امروز و در روز ارتش با توجه به شرایط موجود شاهد رژه معمول هر سال نخواهیم بود اما یگان‌های خودرویی رژه خدمت را با هدف ضدعفونی خیابان‌های شهر سنندج با شعار مدافعان و یاوران سلامت اجرا می‌کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.