معاون کل وزارت بهداشت، از مرکز خدمات جامع سلامت حضرت ابوالفضل (ع) و روند ارائه خدمات سرپایی به مراجعان مشکوک به کروناویروس بازرسی و نظارت بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت در سفر به شیراز، که امروز، بیست و نهم فروردین، با هدف نظارت بر خدمات مرتبط با پیشگیری و درمان کروناویروس به استان فارس سفر کرده است، ابتدا در مرکز خدمات جامع سلامت حضرت ابوالفضل (ع) که از روز‌های نخست اپیدمی این بیماری در استان، به عنوان مرکز سرپایی رسیدگی به موارد مشکوک به کروناویروس مشخص شده است، حضور یافت.

او در این بازدید ضمن حضور در بخش‌های مختلف این مرکز خدمات سرپایی، با مسئولان، کارشناسان و مراقبان سلامت گفتگو کرده و فرآیند‌های ارائه خدمت به مراجعان رابررسی کرد.

نحوه ارائه آموزش به جمعیت تحت پوشش و مراجعان، آمار‌های مراجعه روزانه، روند معاینه مراجعان، فرآیند‌های ارجاع و پیگیری، از جمله نکات مورد بررسی معاون کل وزارت بهداشت در این بازدید بود.

حریرچی همچنین در تماس تلفنی با یکی از بیماران مبتلا به کروناویروس که از سوی مرکز خدمات جامع سلامت حضرت ابوالفضل (ع) مورد پیگیری قرار گرفته بود، نحوه خدمات رسانی را بررسی کرده و مورد راستی آزمایی قرار داد که با ابراز رضایتمندی این بیمار همراه بود.

مرکز خدمات جامع سلامت ۱۶ ساعته حضرت ابوالفضل (ع) تحت پوشش مرکز بهداشت شهدای والفجر با زیربنای ۵۵۰ مترمربع و دارابودن ۳ پزشک خانواده مستقر در مرکز و ۳۰ پزشک خانواده در مطب‌های خصوصی و دولتی، به جمعیتی حدود ۶۴ هزار نفر خدمات ارایه می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار