بسته اینستاگرامی هنرمندان به تاریخ ۲۹ فروردین؛

امشب مهمان کنسرت آنلاین پرواز همای باشید؛ دلنوشته بازیگر سریال «مانکن» در روز‌های قرنطینه کرونایی؛ خاطره بازی کارگردان «عصر یخبندان» با جناب خان

گزیده‌ای از پست‌های هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه جذابیت‌های خاص خودش را دارد. شبکه‌های اجتماعی مختلف و امکان دسترسی به آن با استفاده از تلفن همراه این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا از طریق این درگاه هواداران بتوانند هر لحظه از وضعیت بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمندان عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید.

پرواز همای خواننده موسیقی اصیل ایرانی، در صفحه اینستاگرامی خود زمان پخش کنسرت آنلاین خود را اعلام کرد. 

بسته اینستاگرامی هنرمندان به تاریخ ۲۹ فروردین؛

الهام پاوه نژاد، بازیگر تئاتر و سینمای ایران، ویدیوئی در صفه شخصی خود منتشر کرد و نوشت: 

"هیچ چیز مثل شرایط بحران، ماهیت و درون آدم‌ها را عریان نمی‌کند...
با رفتار‌ها و چیز‌هایی که این روز‌ها می‌بینم متأسفانه نمی‌تونم خیلی باور کنم این بحران و دوران #کرونا از آدم‌ها انسان بهتری بسازه... اگر دوره کوتاهی بود شاید، اما چون داره طولانی و ترس بقا و ادامه حیات داره جدی میشه نگرانم به جنگ‌های علنی از هر نوع ختم نشه؟!
این سکوت و تنهایی فرصت خوبی شده که آن‌چه در نهاد ماست به عریان‌ترین شکل بیرون ریخته بشه... از مهربانی و عشق و ایثار و صبر و گذشت تا خود‌خواهی، خودشیفتگی، بی‌رحمی‌ها. از واکنش‌های فردی و شخصی تا رفتار‌های سیاسی در دولت‌های دنیا.

بیشتر می‌ترسم... بیشتر ترجیح میدم در خانه بمانم و نان خشک بخورم! بیشتر ترجیح میدم با جهان ارتباطم کم شود، چون امید و خوش بینی‌هایم را دارم از دست می‌دهم! اما باز به خودم دل‌داری می‌دهم‌، می‌تونم فقط امیدوار باشم اگر خصلت خوبی داریم سعی کنیم از اون محافظت کنیم.

این فیلم کوتاه عجیب و تکان‌دهنده را دیشب در پیج دوست هنرمندم شهرزاد دریازاده دیدم... بار‌ها و بارها... فارغ از ارزش بالای هنری در انتقال مفهوم در موجزترین شکلش. به لحظاتش... به نگاه‌ها... به پلان به پلان دقت کردم و خودتون ببینید...؛ دوازده ظهر جمعه ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ که نمی‌دانم چند روز از کابوس قرنطینه خانگی گذشته."

بسته اینستاگرامی هنرمندان به تاریخ ۲۹ فروردین؛

بهرام افشاری بازیگر تلویزیون  ویدیوی کوتاهی از پشت صحنه سریال «پایتخت» در استوری صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرد و تولد فرزند احمد مهرانفر را تبریک گفت.

بسته اینستاگرامی هنرمندان به تاریخ ۲۹ فروردین؛

همچنین همزمان با پخش فیلم سینمایی «ماجراى نیمروز٢/رد خون» به کارگردانی محمد حسین مهدویان و تهیه کنندگی سید محمود رضوی، مژده لواسانی تیزر این فیلم سینمایی را در صفحه شخصی خود منتشر کرد و نوشت: 

"ماجراى نیمروز٢/رد خون، رو در
جشنواره ى سال ٩٧ دیدم و مفصل براتون همون زمان درباره ى فیلم و بازی هاى درخشان بازیگرانش خاصه جواد عزتى و هادی حجازی فر و بازنمایی درجه یک محمد حسین مهدویان از دهه ى ٦٠ و روز‌های ملتهب اون نوشتم.
حالا این فیلم تماشایی در فیلیمو منتشر شده و میتونید توى خونه ببینید و لذت ببرید
پیشنهاد میکنم تماشای رد خون، به کارگردانى جناب مهدویان و تهیه کنندگى جناب محمود رضوى رو از دست ندید"

بسته اینستاگرامی هنرمندان به تاریخ ۲۹ فروردین؛

مصطفی کیایی، کارگردان فیلم های سینمایی، در صفحه اینستاگرامی خود بخشی از حضور خودش را در برنامه «خندوانه» منتشر کرد و نوشت:

"اينم يه خاطره بازی با جناب خان كه كلی باهاش حال كرديم و جديدا پيجم درست كرده"

بسته اینستاگرامی هنرمندان به تاریخ ۲۹ فروردین؛

احمد مهرانفر، بازیگر سینما و تلویزیون، که امروز برای اولین تجربه پدر شدن را تجربه کرده است، تصویری از دستان دخترش در صفحه اینستاگرامیش منتشر کرد و نوشت: 

"پس از این شعور زیستن خواهی داشت. شعور زنده ماندن. شعور فرار از مرگ، ناخودآگاهی پیشرفته و پر احساس، تو هستی واگر به هستی
پیوستی، هستی، نگران نباش تو هستی، تو هستی، نه نبوده‌ای و نه نخواهی نبود.
هیچوقت... حالا دیگر انسانی، در عالی‌ترین مرتبه حیات ایستاده ای، عالی‌ترین مرتبه جسم و روح، می‌توانی خوب باشی می‌توانی بد... پس حالا که انسانی، انسان باش. کسی را نکُش. نه خودش را، نه عقیده اش را نیک باش، چون نامت.
فرزندنیکم؛ نیک عزیزم، در این روز‌های کرونایی، قدمت نیک"

بسته اینستاگرامی هنرمندان به تاریخ ۲۹ فروردین؛

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار