مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بانوان بسیجی استان کرمان از امروز به مدت یک هفته در زمینه اهدی خون فعالیت می‌کنند.

اکرم رنجبر، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ثارالله استان کرمانجهاد بانوان کرمانی برای اهدای خون در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اعلام اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا بسیج جامعه زنان وظیفه خود دانسته تا باری از دوش جامعه بردارد، گفت: این بانوان با شرکت در دوخت ماسک، جمع آوری کمک برای محرومان و اکنون با توجه به کمبود ذخایر خونی در استان کرمان  در زمینه اهدای خون فعال شده است.

او با اشاره به اینکه از امروز به مدت یک هفته در سه پایگاه، فعالیت خود را شروع کرده ایم، افزود: دو پایگاه مرکزی متعلق به سازمان انتقال خون واقع در بلوار ۲۲ بهمن و ابتدای بلوار جمهوری است و پایگاه دیگر در سالن ۹ دی، واقع در بلوار حضرت ابوالفضل ( ع) شهرک مطهری آماده خون گیری از همشهریان گرامی است.

رنجبر اظهار کرد: بانوان بسیجی نیز با معرفی مساجد و تکایای محل خود برای اعزام ماشین سیار انتقال خون به منظور خون گیری همکاری می کنند. 

او با اعلام اینکه ما با شعار هرخانه، یک پایگاه انتقال خون، کار خود را شروع کرده ایم، بیان کرد: در ساعات اولیه، استقبال خوبی از طرف بانوان انجام شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ثارالله استان کرمان گفت: این برنامه در تمام شهرستان‌های استان  انجام می‌شود.

انتهای پیام/م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار