به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حمید یزدانی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایعدستی قم او گفت:با توجه به شیوع ویروس کرونا و تشویق مردم برای ماندن در خانه و پرهیز از سفرهای غیرضروری، استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی جاذبههای گردشگری در اولویت برنامههای کمیته گردشگری ستاد مبارزه با کرونا در این استان قرار گرفت.»
یزدانی افزود: «از ابتدای سال ۹۹ امکان بازدید مجازی و همچنین معرفی بیش از ۲۰۰ جاذبه گردشگری استان در قالب عکس و فیلم کوتاه فراهمشده است.»
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایعدستی قم بیان کرد: «فضای مجازی اعم از اینستاگرام، اپلیکیشن، پیامرسانها فرصت مناسبی برای مردم ایجاد خواهد کرد که با آشنایی دقیق و کامل از جاذبههای گردشگری و میراث فرهنگی کشور برای دوران پسا کرونا برنامهریزی دقیق انجام دهند.
انتهای پیام/ش