مهم‌ترین حوادث امروز (سی ام فروردین سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مهم‌ترین حوادث امروز (سی ام فروردین ماه سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

یک کشته و شش مصدوم در واژگونی خودروی تیبا

دیروز  در پی واژگونی یک دستگاه خودروی تیبا در محور شادگان به آبادان، شش نفر مصدوم شدند و یک نفر در دم جان سپرد.

سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و پس از اقدامات اورژانسی مصدومان را به بیمارستان منتقل کردند.

متاسفانه از ۷ سرنشین این خودرو یک نفر در دم جان سپرد و شش تن از سرنشینان نیز برای مداوا به بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان انتقال داده شدند.

اسامی مصدومین این حادثه قاسمه مرزوقی ۸ساله ، زینب مرزوقی۱۸ساله ، زهرا مرزوقی۱۵ساله ، کوثر مرزوقی۱۳ساله ، حمیده مرزوقی۵۵ساله ، عبدالحدود مرزوقی۵۵ساله هستند.

همچنین نصره عساکره۴۴ساله در این حادثه جان باخت.

دستگیری سارقان سابقه دار اموال عمومی

سرهنگ پاسدار شاپور احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان با اشاره به اجرای گشت های منظم و کنترل اماکن عمومی در جهت امنیت محلات گفت: نیروهای مجری گشت شبانه رضویون حوزه شهدای ذوالفقاری حین گشت زنی در منطقه استحفاظی با اقدام به موقع توانستند 2سارق با هویت معلوم که در حال برش و سرقت اموال عمومی(بهشت امام رضا) بودند را دستگیر کردند.

او افزود:متهمان بهمراه وسایل مورد استفاده در سرقت،اشیای مکشوفه به جهت سیر مراحل قانونی و قضایی طی صورتجلسه ای به کلانتری محل تحویل داده شدند.

دستگیری ۲سارق سابقه دار

فرمانده سپاه آبادان با بیان اینکه نیروهای گشت رضویون پس از دستگیری سارقان آنها را به همراه موتورسیکلت سرقتی و پس از تنظیم صورتجلسه تحویل ماموران کلانتری 13 شهری آبادان دادند، اظهار کرد: نیروهای گشت رضویون حوزه بقیه الله حین اجرای گشت رضویون در منطقه امیری متوجه دو سارق که در حال باز کردن دوربین های مدار بسته مغازه بودند، شدند.

سرهنگ شاپور احمدی افزود: این سارقان پس از دستگیری به همراه موتور سرقتی، اشیای مکشوفه و سلاح سرد به کلانتری محل مربوطه تحویل داده شدند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.