مهران مدیری در «دورهمی» شب گذشته، با ژیلا صادقی مجری تلویزیون گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،  شب گذشته مهران مدیری میزبان ژیلا صادقی مجری تلویزیون بود.

در ابتدا مدیری درباره شروع فعالیت صادقی سوال کرد و او گفت: من در دوران دانشجویی علاقه مند به بازیگری بودم، اما به دلایلی احساس کردم با روحیات من سازگار نیست. با توجه به نوع تربیت خانوادگی و سفارش‌هایی که پدر و مادر به من برای حضور در اجتماع داشتند و همچنین آسیب‌هایی که ممکن بود به سمت من بیاید، خود را قوی ندیدم و ترجیح دادم شیوه کارم را تغییر دهم.

وی افزود: به خانواده قول داده بودم کاری کنم که از من راضی باشند؛ برای همین با دنیای بازیگری بعد از کار‌هایی همچون «هزاران چشم»، «بی همتا» و «روز‌های زندگی» خداحافظی کردم. بعد‌ها هم با پیشنهاد آقای میرکریمی برای بازی در فیلم «خیلی دور خیلی نزدیک» دعوت شدم که البته چون در جایگاه مجری بودم، پذیرفتم. در فیلم «من سالوادور نیستم» منوچهر هادی هم همین طور. 

صادقی درباره چگونگی شکل‌گیری فعالیت خود در عرصه اجرا اظهار کرد: بعد از اینکه از بازیگری خداحافظی کردم، در واحد دوبلاژ روی صدای خودم کار کردم؛ وارد فضای گویندگی شدم و نریشن خواندم.  حتی گویندگی خبر انجام دادم که با روحیات من سازگار نبود. تا اینکه در سال ۸۳ تصمیم گرفتم خودم را به دنیای کودکان نزدیک کنم؛ خوشبختانه با سبکی نو «بیدار شو آفتاب شد» را اجرا کردم که برنامه خوبی از آب در آمد. بعد از آن هم در زمینه اجتماعی کار اجرا را ادامه دادم.

وقتی ژیلا صادقی نمی‌گذارد مدیری حرف بزند!

مهمان شب گذشته دورهمی آن قدر سریع و کامل همه چیز را توضیح داد که جای هیچ سوالی را برای مدیری باقی نگذاشت! تا جایی که مجری دورهمی گفت: «با توجه به توضیحات کامل خانم صادقی برنامه را تموم می‌کنم و به رسم همیشه سوال پایانی را می‌پرسم «احساس خوشبختی می‌کنید عمیقاً؟» (خنده). همه چیز را گفتی و اصلاً اجازه ندادی من سوال کنم! میذاری منم سوال بپرسم؟ من اینجا پوسیدم. (خنده)»

برای ازدواج دنبال مردتر از خودم بودم

در بخش دیگر برنامه، صادقی درباره ازدواجش گفت: من برای ازدواج دنبال کسی بودم که از خودم مرد‌تر باشد! همسرم اولین بار در سال ۹۴ لطیفه ای را برای من ارسال کرد و من با توجه به اینکه در روابطم مراقبت‌هایی دارم، بهم برخورد و پاسخ ندادم. این پیام‌ها ادامه داشت تا اینکه یک بار پیام داد و گفت خانم صادقی لطفاً جواب بدهید؛ خواهرم مریض است و ما از کدام مسیر به تهران برگردیم بهتر است. من هم گفتم مگر من پلیس راهور هستم (خنده). نهایتاً در سال سال ۹۵ از من خواستگاری کردند و ازدواج کردیم. 

صادقی درباره اینکه در دوران قرنطینه کرونا با همسرش اختلاف داشته یا نه، گفت: اگر به شما بگویم نه دروغ بزرگی گفته ام. به هر حال الان زمان بیشتری کنار هم هستیم و کلافگی کرونا روح همه را آزرده کرده و خشم طبیعت دامن گیر همه شده است و همین امور باعث شده یک جا‌هایی با هم اختلاف نظر داشته باشیم اما من آدم صبوری هستم.

صادقی در ادامه از همکاری خود با تهیه‌کننده‌های کاربلد گفت و اظهار کرد: اگر حمل بر خودستایی نباشد و نگویند چقدر از خودراضی هستم، من کارم را بلدم؛ برای آن زحمت کشیدم و برای یک ساعت اجرا ساعت‌ها مطالعه کردم و از افراد کاربلد مشورت گرفتم. تهیه‌کنندگان و کارگردانانی که با من کار کردند هم وقتی از من راضی بودند، خیلی با احترام رفتار می‌کردند. من با آقای محمد هاشمی اصل کار کردم که همه می‌دانند کاربلد است؛ می‌گفتند ایشان بداخلاق هستند، اما من هیچ وقت بداخلاقی او را ندیدم. چون به کارم تسلط داشتم و چیزی که می‌خواستند اجرا کردم.

او در ادامه در پاسخ به سوال مدیری درباره سواد رسانه ای گفت: سواد رسانه‌ای شامل یک یا دو آیتم نیست؛ خیلی چیز‌ها را شامل می‌شود. صفر تا صد اجرا از رفتار مجری، هویت فردی او، اینکه اصلاً کیست و از کجا آمده، چقدر کارش را بلد است، آیا جسارت تسلیم شدن دارد یا نه و ... را در برمی گیرد.

چه مجریانی که آمدند و رفتند!

مدیری درباره شباهت اجرای برخی مجریان به یکدیگر سوال کرد و صادقی پاسخ داد: این موضوع هم به سواد رسانه‌ای بستگی دارد؛ زمانی که شما از کسی تقلید می‌کنید، مخاطب می‌فهمد. من همیشه در مصاحبه‌ها می‌گویم که با شین و سین کردن، رنگ مقنعه و شال را با سر آستین ست کردن نمی‌توان مجری خوبی شد. ما مجریان زیادی را دیدیم که آمدند و رفتند؛ یا گذاشتنشان کنار و یا خودشان تشریف بردند. کسانی که پریشان کردند و خواندند و زدند!

فلسفه دست شستن در دوران کرونا از نگاه مجری تلویزیون

صادقی در بخشی از برنامه از روزهای کرونایی حرف زد و درباره فلسفه شستن دست ها گفت: این دست شستن برای من فلسفه جالبی دارد؛ باید ببینیم با این دست ها چه کرده ایم. چه درخت ها که قطع نشد؛ چه نان ها که از سفره کسی بریده نشد؛ چه دست‌ها که الکی برای کسی زده شد.

مجریانی که خودشان زحمت شهرتشان را می‌کشند

صادقی در ادامه درباره مجریان رسانه ملی هم گفت: در یکی از مصاحبه هایم گفتم ما سه گروه مجری داریم؛ یک گروه که کارشان را بلد هستند و همه می‌دانند و نیازی نیست نام ببرم. یک گروه هم خودشان زحمت شهرت خود را می‌کشند و می گویند که طلاق گرفتم، شوهر کردم، رفتم و آمدم، این حجاب را دوست دارم و آن حجاب را دوست ندارم. در واقع موج سواری می‌کنند. گروه سوم هم که همه جا هستند و آش نذری می‌دهند.

وی افزود: حتی از من پرسیدند که آقای مدیری مجری است و من گفتم نه ایشان مجری نیستند؛ بلکه یک بازیگر کاربلد هستند که مردم دوستشان دارند و خیلی خوب می‌توانند یک برنامه را مدیریت کنند. ما مجریان کاربلد داریم؛ اگر تفکر شما این است که یک بازیگر می‌تواند یک برنامه را موفق کند، تجربه نشان داده که این طور نبوده است. اجرا واقعاً تخصصی است و من خواهش می‌کنم آن را شوخی نگیرید.

خاطره تماشاگر دورهمی از پدر مهران مدیری

در بخشی از برنامه دورهمی دو تماشاگر روی صحنه حضور پیدا کردند. یکی از آن‌ها خاطره‌ای تعریف کرد و گفت: زمانی که بچه بودیم، در کوچه ما خانه‌ای بود که درخت شاتوت داشت. ما می‌رفتیم روی دیوار و از شاتوت‌ها می‌خوردیم. یک روز که داشتیم این کار را می‌کردیم، صاحب خانه به ما یک سطل پر از شاتوت داد و گفت: خطرناک است که روی دیوار می‌آیید و این مرد کسی نبود جز پدر آقای مدیری.

 

گزارش از الهام قبادی

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
ژیلا صادقی در برنامه نگی که نگفتی سالها بزرگترین توهین وتحقیرها را نثار مردم ایران نمود خدا ازش نگذره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
مدیری تورو خدا دیگه اینو نیار من الان سه روزه سر درد دارم بس که این زن پرحرفی کرد
Iran (Islamic Republic of)
اشی
۱۸:۵۱ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
بیشتر از 20 دقیقه حرافی نشانه زوال عقل است، الان که یادش می افتم حالم به شدت بد میشه
Germany
Sayeh
۱۶:۰۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
اصلا برنامه ب این خوبی رو به هم زد،خودشیفته و پر حرف،این کجاش انرژیه؟؟پرحرفی و هرهر خندیدن و ادا اطوار شد انرژی؟؟؟انرژی مثبت داد ب برنامه مثلا؟؟این انرژی نیست جدی فکر کنم چون فکر نمیکرد خودشو تو همچین موقعیتی ببینه بنده خدا هول شده بود انگار،بیچاره
تنها نکته مثبتش حرفش در مورد فضای مجازی بود و بس
راست راست تو چشم مدیری نگاه میکنه میگه مجری نیست،
ب هر حال بدترین قسمت دورهمی رو رقم زد
Iran (Islamic Republic of)
ج
۱۵:۰۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
برنامه تلویزیونی ایشون رو دیدم نگی که نگفتی بسیار با مهمان های برنامه خودش بی ادبانه رفتار میکرد .شاید پیش فعال باشن
Germany
ناشناس
۱۳:۱۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
بيچاره شوهرش چه ميكشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
کسی که مدعی پایبندی به اصول اخلاقیه نجابت باید توهمه حرکات و طرز صحبت کردن و نوع آرایش و لحن کلامش(غیر تحریک آمیز) و...باشه. صرف اینکه بدن و موهات پیدا نباشه که نشد پایبندی به اصول.
Iran (Islamic Republic of)
اسما
۱۱:۳۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
اصلا به شماها چه ربطی داره
وقتی از یکی خوشتون میادمیگید عاشقشم عالیه کارش خوبه و اینجور چیزا
حالا که از ایشون بدتون میاد میگید آه چقدر بده
مگه قراره به روال شما کار کنه
Iran (Islamic Republic of)
لیسا
۰۸:۴۸ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
خیلی هم خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
زنها رو دعوت نکن بی مزه ان و از خود راضی و نمیشه باشون شوخی کرد
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۰۰:۵۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
من هم از ژیلا صادقی اصلا و ابدا خوشم نیومد. ولی چرا قضیه رو جنسیتی می کنید؟ مگه ریما رامین فر خود از خود راضی بود؟ یا اون خانم پرستاری که اومد؟ یا مثلا امید حاجیلی با اینکه مرد بود مگه کم از خودش تعریف می کرد و تکبر داشت؟
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل فتحی
۰۲:۲۸ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
خیلی حرف زد. برنامه مدیری به این خوبی رو خراب کرد. بازم مدیری دمت گرم صبور بودی.
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل فتحی
۰۲:۲۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
خیلی حرف زد. برنامه مدیری به این خوبی رو خراب کرد
United States of America
ناشناس
۰۱:۲۳ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
صادقی واقعا مجری مجرب و کاردانی است
Iran (Islamic Republic of)
باران
۰۱:۰۳ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
خانم صادقی نازنین مجری بااخلاق وتوانمندبسیارصحبتهای ارزشمندی بیان کردندموارداخلاقی وبه بعضی ازسلبریتی ها گوشزدکردند ونکات شهروندی وبه درستی بیان کردن بسیارعالی هستن ایشون.
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۰۰:۵۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
تمام توانمندی اش تو فک اش بود. وراج پرحرف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
یه پشت حرف میزد. خسته مون کرد
Iran (Islamic Republic of)
م ت
۰۰:۱۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
خیلی عالی بود بخصوص در مورد فضای مجازی آفرین خانم صادقی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
خانم صادقی نازنین ,مجری توانمندوحرفه ای ,ازشمابابت صحبتهای ارزشمندتون ممنونم خیلی قشنگ بی اخلاقی بعضی از سلبریتی هاروعنوان کردید,موارداجتماعی وبه مردم به زیبایی
گوشزدکردید,درکل عالی بودید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
خیلی خودشیفته بوداینقدرازخودش تعریف کردحالم بهم خورد .ب قول شاعرمیگه عطران است ک خودببویدن خودش وراجی براند
Iran (Islamic Republic of)
سید علی
۲۳:۲۲ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
به مدیری گفت ایشون مجری نیست جلوی روی خودش
حالا بذار از گرد راه برسی
Germany
ناشناس
۲۳:۱۲ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
چقدر حرف میزنه هروقت توی شبکه دود برنامه اجرا میکنه میزنم یه کانال دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
ولامن خوشم اومد سوادرسانه ایش بالابود.مدیری را ب چالش کشوند.مدیری حرفی برای گفتن مقابلش نداشت.
Iran (Islamic Republic of)
سویل
۰۱:۰۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
سواد رسانه ای اگه داشت حالیش می شد که باید به اندازه حرف بزنه نه اینکه یه ریز وراجی کنه. سرمون رفت.
Iran (Islamic Republic of)
علی درزی
۲۲:۱۰ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
سلام، من اگه کاری انجام میدم بهتره که سرم تو کار خودم باشه،دیگران هزار راه که ما قبول نداریم میرن،قرار نیست همه بر اساس نظر و افکار ما کار کنن ، خانم صادقی بهتر که روش خودتونو در کار خود داشته باشید و با روش دیگران کاری نداشته باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
وای چه پرحرف و چقدر منم منم میکرد به احسان علیخانی ک پرحرفه راضی شدم
Iran (Islamic Republic of)
سعیده
۲۱:۵۷ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
من یه سوال دارم،از یه طرف مینوشت،تصاویر آرشیوی ست،از طرفی مهمان اومد بالا و حرف پدر مدیری زد و اینا...چطوریه؟!
Iran (Islamic Republic of)
پارسی
۲۱:۱۲ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
درواقع خانم ژیلا صادقی حرف اصلی جامعه ایران رو زدند، چه زیبا گفتند، و چه خانم با وقار و فهمیده و خانواده دار و با حیا و نجابت و اصل و نسب دار(نه مثل دخترای امروزی) ، مرحبا به پدر و مادرشان، زنده باد، درو
Iran (Islamic Republic of)
Amir
۰۱:۰۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
خانم الکی حرف بود. هی از خودش تعریف می کرد. ولی حتی انقدر شعور نداشت که بفهمه چقدر حوصله سر بره. عاشق شنیدن صدای خودش بود.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
آرامش
۲۱:۰۱ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
این خانوم دیگه زیادی پرحرفه
Iran (Islamic Republic of)
کلثوم کرمیان
۲۱:۰۱ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
ژیلا صادقی دوست داشتنی از جامعه پر از ریاکارپرست موزی اب زیر کاه بیشتر از این انتظار نمیره که باهات حسودی کنند
ژیلا دوست دارم چونکه صادق و بی ریایی و خود خودتی
Iran (Islamic Republic of)
ترانه
۰۱:۰۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
چیه این آدم پرحرف و کسل کننده حسادت داره؟
Germany
مصطفی
۲۰:۴۸ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
سلام سوالات جناب مدیری راهمه میدانند
1چندسالته
2ازدواج کردی
3احساس خوشبختی میکنی
4میخام تست بازیگری بگیرم
ولی بااین حال دوست دارم برنامه های مدیری عزیزرا
Germany
الهه
۱۹:۲۵ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
وای اینقدر جذاب صحبت میکرد آدم از شنیدن حرفاش سیر نمیشد......سخنی که از دل براید به دل نشیند.....تعجب میکنم چرا خیلی اعتراض داشتید به صحبتای ایشون ! واقعا حرفاشون به حق و بجا بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۸ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
جذاااااب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یه بند حرف می زد.
Iran (Islamic Republic of)
ترانه
۰۱:۰۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
تعجب می کنید که چرا اعتراض داشت؟؟؟؟ بس که وراج و پر حرف و موقعیت نشناس بود.
Iran (Islamic Republic of)
M
۱۹:۰۴ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
مدیری این کی بود دعوت کردی...چقدر از خودش تعریف و تمجید کرد...برنامه دورهمی خوب نبود در این قسمت...بازم ممنون از صبرت مدیری
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۸:۵۴ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
حاج خانم برنامه زیبا را از ریتم انداختی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
اووووف.چقد حرف بی خودی میزنه...
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۸:۴۰ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
بلدم بلدم بلدم ٬خیلی من من کرد خود شیفته
Germany
ناشناس
۱۸:۲۱ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
شاید ادم با سوادی باشه ولی بسیار حراف حوصله آدم رو سر میبره و فکر میکنم خیلی همه چی دان و دائم هم از خودش تعریف میکنه و به خودش میباله اعتماد به سقف وصف حال ایشونه و من همیشه حس میکنم شعار میده و خودش نیس.بنده خدا مدیری خیلی خودشو کنترل کرد از دست این خانم پرحرف
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۱۸:۰۷ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
به نظر من این خانم باید سریع به یک روان پزشک متخصص و خبره مراجعه کند تا درمان شود، آقای مدیری هم باید در انتخاب مهمان ها دقت کند و چنین برنامه ای را پخش نکند، درود بر اخلاق و شرف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
اونوقت یک عده میگن آزادی نیست!اگر به بعضی از ما رو بدهند شیرجه میزنیم تو لوازم آرایش.خوبه حالا صداو سیما یک سری قوانینی برای حضور در تلویزیون گذاشته وگرنه باغلظت آرایش خودمونو خفه میکردیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
عالی بود ولی عجب سرزبونی داره !
Iran (Islamic Republic of)
سامانی
۱۷:۰۷ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
بسیار مهمان جلفی بودند.اون از لباس که فک کردند عروس تشریف دارند. اون از ارایش زیاد. اون از خنده های زننده. اون از توهین زیاد به همکاران.و اون از پرحرفی زیاد خواهشا در انتخاب مهمان دقت کنید.ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
بنظرم بهتره قضاوت کاربلدی یک مجری رو بسپاریم به مردم.از این شاخه به اون شاخه پریدن که نشد کاربلدی.مدیری یک سوال کوتاه میپرسه طرف کل تاریخچه و رزومه شغلیشو میریزه وسط.عقده گشایی میکنه نسبت به همکارانش.
Iran (Islamic Republic of)
اکرم
۱۷:۰۱ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
بیشتر از اینکه پر انرژی باشه میخواد دلبری کنه آیا متوجه نیست که ممکنه بیننده مرد زیادی رو بخودش جلب میکنه این خانم که مدعی هست معتقد و پایبند اصول اخلاقی هست و صراحتا فضای بازیگری رو ناسالم اعلام میکنه آیا درسته در جایگاه مجری گری در تلویزیون بخواد اینطور دلبری کنه برای مخاطبینی که از جنس مخالف خودش هستن و در ضمن اعتماد به نفس کاذبش را بیشتر باید مدیون جراحی زیبایی و گریم و آرایش خودش بدونه نه چیز دیگه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
والا من فکر نکنم هیچ مردی حوصله همچی زن وراجی رو داشته باشه. لباس و آرایش و ظاهر تو نظر اول تا طرف هنوز دهنش رو وا نکرده ممکنه جذاب باشه، ولی بعدش دیگه رفتار مهمه. مدیری هم که انگار خیلی خودش رو کنترل می کرد میز رو نکوبه تو ملاج خانوم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
کاشکی یکم از عشوه گری. و اداواصول درآوردنهامون کم کنیم تا مخاطب شیفته طرز تفکرمون یا تخصصمون(البته اگر واقعا تخصصی داشته باشیم)بشه.خوب حرف زدن اهمیت بیشتری از حرف خوب زدن داره.همه توحرف خوب زدن تخصص دارن کو عمل؟
Germany
ناشناس
۱۶:۳۸ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
افرین به بانو صادقی مثل همیشه با فهم و شعورش میدرخشه و با تجربیاتش میدونه بعضی سلبریتی ها چه گندی میزنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
خیلی خسته کننده بود اینگار قبلاً تمرین کرده بود که چه بگویید و یا سوالات ر ا می دانست
Iran (Islamic Republic of)
نیمه آگاه
۱۶:۱۷ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
عالی
Germany
ناشناس
۱۶:۱۴ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
ما اگر یکی هم پیدا بشه حرف درست بزنه یک مشت آدم احمق پیدا میشوند فحش میدن
Iran (Islamic Republic of)
سویل
۰۱:۵۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
از قدیم گفتند :"کم گوی و گزیده گوی چون در". این بنده خدا به خودش مهلت نفس کشیدن هم نمی داد بس که حرف می زد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
حرف درست رو هم اگه آدم می خواد بزنه باید به اندازه حرف بزنه. نه اینکه از طرف می پرسه کی کارت رو شروع کردی، نیمساعت سر همه رو ببره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
این بدترین قسمت دورهمی بود
Iran (Islamic Republic of)
پارسی
۲۱:۱۴ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
متاسفم براتون، حتمن باید یه قرتی ولنگ و باز میومد و یه مشت حرف مزخرف میزد و جو مجازی میداد که خوشتون بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
دقیقا به این دلیل که یه قرتی اومد و یه مشت حرف مزخرف زد بدمون اومد دیگه. خعععععلی پرچونه بود. خعععلی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
یعنی تو خونه هم اینقد حرف میزنه؟؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
واقعا برای من هم جای سوال داشت.
Iran (Islamic Republic of)
نیلوفر
۱۶:۰۷ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
پرحرفی هم حدی داره .. خیلی کلافه کننده توضیح میدادن طوری که انگار مجری از سوالش پشیمون بشه .... در ضمن اعتماد به نفس کاذبشون هم خیلی زیاد بود و مدااام خودستایی میکردن
Iran (Islamic Republic of)
Lfarhadazimzadehl
۱۶:۰۷ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
سلام.به اقای مدیری بگوید چقدر میگره که دیگه ایشان را دعوت نکنه..این خانم اصلا از جنس ما نبود!
Belgium
ندا
۱۵:۳۹ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
وای ... خسته کننده بود ناراحت کننده بود خسته شدبم البته از خانم صادقی بیشتر از این انتظار نمی ره ...مرسی. به ارامش اقای مدیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
چی میگی اصلا نگاه کردی فیلم رو راست می گفت
Iran (Islamic Republic of)
نگار
۰۱:۰۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
میزان وراجی اش سرسام آور بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
پر حرفی تعبیر خوبی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
فقط خلاصه بگید چطوری در سن 49 سالگی اینقدر جوان ماندید؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
۴۷ سالشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
نیکی بر شما.بانو صادقی خوش سخن،خوب اندیش،پویا در کار وزندگی اند،پیروز و تندرست ،باشند. ،تنها شاید،اندکی فروتنی، در نگاه به دیگر همکاران، ایشان را دوست داشتنی تر کند.
Iran (Islamic Republic of)
نگار
۰۲:۰۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
بانو صادقی پرحرف، پرحرف، پر حرف، پر حرف،......
Iran (Islamic Republic of)
سویل
۰۱:۰۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
خوش سخن کجا بود؟ خوش سخن حالیش می شه چقدر باید حرف بزنه نه ایشون که یکی باید می اومد از برق می کشیدش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
بهتره یکم به گوش واعصاب شنونده هم اهمیت بده اگرحرفای مادرست علمی وتخصصی هم باشه نبایداونارویکهوبریزیم سربیننده یاشنونده چون حوصله اش سرمیره وفقط به پرچانگی ما پی میبره نه اینکه چیزی یادبگیره یامادرنظرش بزرگ بشیم
Iran (Islamic Republic of)
قاسمیان تلویز یون خاموش کردیم خیلی خسته کننده بود
۱۹:۰۶ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
خیلی خسته کننده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
عجب زبونی داشت،!! باریکلا به این روحیه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۱ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
باریک الله به این اعتماد به نفس کاذب
Iran (Islamic Republic of)
ترانه
۰۱:۱۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
بارک الله که حتی وقتی مدیری هم بهش تیکه انداخت باز از رو نرفت و به پرچونگی های خسته کننده اش ادامه داد. طلب صبر و شکیبایی برای همسر محترمشون واقعا
Iran (Islamic Republic of)
اسی
۱۴:۰۷ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
چقد حرف زد
France
ناشناس
۱۳:۳۵ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
جناب مدیری خیلی صبر ، متانت و بزرگواری نشان دادند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۱ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
واقعا. هر کی دیگه بود پا می شد این رو از برق می کشید یه کم خاموش شه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
روح پدرتون شاد آقای مدیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
قسمت خاطره ای که اون آقا گفت بامزه ترین قسمت برنامه بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
مجری خوب ،توانا و حرفه ای .کوتا و پر مغز و قابل فهم ،منظور و حرفشو می رسونه نا اینکه برنامه رو تبدیل کنه به ویترین رزومه کاریش..وحوصله همه رو سرببره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
درود بر شرفش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
درود بر شرف کی؟ پدر مرحوم یا ژیلا صادقی؟
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۲:۵۱ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
چیزی جز این از مرحوم پدر ایشان انتظار نمیرفت
Iran (Islamic Republic of)
فعال اجتماعي
۱۲:۳۸ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
خانم ژيلا صادقي مجري مسلط و توانمندي است و در طول اين مصاحبه با آقاي مديري حرفهاي بي ربط نمي گفت اينگار خانم صادقي از قبل سوالات را ميداند و پاسخ جامع ارائه ميدادند توضيحات او بسيار دلنشين و واضح و بدون توپوق و تزلزل بود و دوست داشتيم ايشان بيشتر صحبت كنند و آقاي مديري چنين اجازه اي را به ايشان دادند و درود بر آقاي مديري ... اگر چه بسياري از مردم با متكلم وحده خانم ژيلا صادقي مشكل دارند اما بدور از تعصب بايد بگويم ايشان به دانش مجري گري مسلط هستند و حرفهاي او در خصوص شستن دستها براي كرونا كه تلنگري به برخي افراد سود جو بود بسيار بدلمان نشست . براي ايشان آرزوي موفقيت ميكنيم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
خوش به حالت
Iran (Islamic Republic of)
کلثوم کرمیان
۲۱:۰۳ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
افرین
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
نگار
۰۲:۰۳ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
آدم هر چقدر هم که اطلاعات داره باید یه کم شنونده رو هم در نظ بگیره. نه اینکه یه بند حرف بزنه. یعنی هر کی کمتر حرف می زنه اطلاعاتش کمه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
اتفاقا مشکلش این بود که اولا بسیار بی ربط می گفت ثانیا به همه چیز رو طول و تفسیر الکی می داد. فوق العاده خسته کننده و نچسب بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
من که اصلاااااا از اجراشون خوشم نمیاد و تو اجراهاشون هم همیشه میخوان ثابت کنن که خیلی کار بلدن
ولی بیننده رو خسته میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
کی حریف این میشه .حتی مدیری هم کم آورد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
افرین به خانم صادقی افرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
آقای مدیری عشقی،روح پدرتون شاد
Iran (Islamic Republic of)
یک ایرانی
۱۰:۱۷ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
فوق العاده هستند ایشون ..مچکرم بابت هنر زیباتون و انسان بودنتون مچکرم
آخرین اخبار