هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یک تجربه موفق در یکی از مطرح‌ترین تیم‌های قاره آسیا داشتم، اما آخرین فصل حضورم را در پرسپولیس سپری می‌کنم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس تهران که اکنون در بغداد حضور دارد، بیان کرد: آخرین فصل حضورم را در پرسپولیس سپری می‌کنم. یک تجربه موفق در یکی از مطرح‌ترین تیم‌های قاره آسیا داشتم. البته پرسپولیس تمایل زیادی برای تمدید قراردادم دارد.

او افزود: پیشنهاد‌های زیادی از تیم‌های کشور‌های حوزه خلیج فارس و اروپا از جمله اسپانیول اسپانیا دارم و این موضوع در حد تماس است و گرفتن تصمیم جدید با توجه به شرایط کنونی شاید با تاخیر مواجه شود.  

هافبک تیم پرسپولیس درباره پیشنهادش از لیگ ستارگان قطر اظهار داشت: قراردادم با پرسپولیس ماه ژوئن (خرداد) پایان می‌یابد و نمی‌دانم بازی‌ها همچنان تا فصل بعدی دچار تعویق یا لغو می‌شوند یا خیر.


بیشتر بخوانید: جلسه بازیکنان پرسپولیس با مدیران باشگاه


رسن ادامه داد: در عراق تمرین می‌کنم تا آمادگی‌ بدنی‌ام حفظ شود. تمام تیم‌ها پس از بازگشت به تمرین‌های گروهی به ۲ یا ۳ هفته زمان برای آماده سازی نیاز دارند.

بازیکن پرسپولیس در پایان گفت: در صورت بازگشت به عراق برای نیروی هوایی بازی می‌کنم. اولویت با تیمی است که جایگاهش در قلب بازیکن است. من با تیم پرسپولیس برابر تیم‌های بزرگ و شناخته شده قطری همانند السد در لیگ قهرمانان آسیا بازی کردم و از این موضوع خوشحال هستم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار