به تازگی برخی افراد در فضای مجازی ادعا کرده‌اند که ویروس کرونا توسط بیل گیتس، مدیر عامل پیشین شرکت مایکروسافت ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بیل گیتس اخیرا به یکی از اصلی‌ترین اهداف شایعات در جهان تبدیل شده و افراد بسیار زیادی در سراسر دنیا حالا باور دارند که این شخص به نحوی در شیوع ویروس کرونا دست داشته است.

بر اساس این شایعات و نظریه‌های توطئه‌آمیز، بیل گیتس خواسته تا با ساخت ویروس COVID 19 از فروش واکسن آن سود ببرد و یا با این کار قصد داشته تا جمعیت دنیا را کاهش دهد.

اطلاعات کامل از شایعات مربوط به بیل گیتس

طبق گزارش‌های به دست آمده، بیش از ۱۶۰۰۰ پست در صفحات فیسبوک به شایعات این چنینی ارتباط دارد. این پست‌ها توانسته‌اند تا سرجمع بیش از ۹۰۰۰۰۰ نظر را به خود اختصاص دهند و ذهن افراد زیادی را به خود درگیر کنند. این در حالی است که ویدیو‌های منتشر شده در سرویس اینترنتی یوتیوب تا به حال بیش از پنج میلیون دفعه دیده شده‌اند. بر اساس تحقیقات و تحلیل‌های صورت گرفته، این قبیل شایعات بیشترین دفعات انتشار را در فضای مجازی داشته‌اند. شایعات درباره اقدامات شرورانه بیل گیتس در حالی قوت می‌گیرند که وی تا به حال بیش از ۲۵۰ میلیون دلار را برای کمک به نابودی ویروس کرونا خرج کرده است.

بیل گیتس در صدر شایعات دنیا قرار گرفت

او همچنین ترامپ را به دلیل عدم مسئولیت‌پذیری مناسب در شرایط ضروری مورد انتقاد قرار داده و اقدام دونالد ترامپ در جهت عدم همایت از سازمان جهانی سلامت را سرکوب کرده است. گفتنی است که علت اصلی شیوع این شایعات صحبت‌های بیل گیتس در ۵ سال گذشته شناخته می‌شود.

وی چند سال پیش با برگزاری یک کنفرانس عمومی اظهار داشت که بزرگترین خطر برای دنیای امروزی شیوع یک ویروس همه‌گیر است چرا که دنیا به هیچ وجه برای چنین شرایطی آماده نیست. او همچنین در این کنفرانس از دولت‌های مختلف درخواست کرد تا از آن روز به افزایش قدرت درمانی خود اقدام کرده و خود را آماده کنند. برخی از شایعه کنندگان دنیای مجازی بر این باورند که بیل گیتس از پیش به چنین مسئله‌ای آگاه بوده و یا سعی داشته تا با ساخت ویروس کرونا حرف خود را به دنیا ثابت کند.


بیشتر بخوانید:افزایش ۲۰ درصدی فعالیت هکر‌ها در پی شیوع ویروس کرونا 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
بیل گیتش پیش بینی کننده خوبیه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۱۱ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
تبعات تعجب و یا مخالفت با تصمیم درباره تعلیق کمک به سازمان بهداشت جهانی برای مبارزه با کرونا و بیماری اینگونه میشود.
آخرین اخبار