معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان شمالی از شرکت بیش از ۷ هزار دانش آموزان ابتدایی در پویش من و قصه‌های همکلاسی با محوریت بیماری کرونا خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   عصمت بدخشان  گفت : حدود هفت هزار اثر پویش من و قصه‌های همکلاسی به پیام رسان سروش صدا و سیمای استان ارسال شده است.

او خاطرنشان کرد: طرح عید و داستان ۹۹ با موضوع بیماری کرونا به صورت داستان گویی و داستان نویسی انجام گرفت.

بدخشان افزود: محوریت این پویش «نقش من و خانواده ام در پیشگیری از کرونا، فداکاری پرستاران. پزشکان و کادر درمانی، نقش پاکبانان زحمتکش در این شرایط، احساسات من در شرایط در خانه ماندن، احساسات من درباره تدریس معلمان در فضای مجازی و شبکه محلی صدا و سیمای اترک، من و بازی‌های ورزشی در خانه» بود.

او بیان کرد: این پویش با همکاری صدا و سیمای خراسان شمالی و معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل برگزار شد.

بدخشان افزود: بیش از ۷ هزار دانش آموز دوره ابتدایی از پایه اول تا ششم در مهلت تعیین شده آثار خود را به صورت فایل‌های صوتی، تصویری به پیام رسان سروش صدا و سیمای استان خراسان شمالی ارسال کردند  و در حدود ۳۰ داور برگزیده استانی در حال داوری آثار رسیده می‌باشند.

او افزود: در پایان داستان‌های دانش آموزان در یک مجموعه به نام خود آنهاو در قالب یک کتاب الکترونیکی جمع آوری خواهد شد وازآثار برگزیده به قید قرعه طی مراسمی حضوری بعد از بازگشایی مدارس به صورت نمادین با حضور مسئولین در صدا و سیمای استان تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/ه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.