وام  قرض الحسنه کارگشایی با اعتبار دو میلیارد تومان به ۵۳۶ نفر از مددجویان آمل پرداخت شد و مددجویان تنکابنی هم از خدمات عمرانی یک میلیارد  تومانی بهره‌مند شدند.

پرداخت وام کارگشایی به مددجویان آملی/ ارائه یک میلیارد تومان خدمات عمرانی به مددجویان تنکابنیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمدعلی علیپور سرپرست  کمیته امداد  آمل گفت: وام  قرض الحسنه کارگشایی با اعتبار دو میلیارد تومان  به ۵۳۶ نفر از مددجویان آمل پارسال پرداخت شد.

او افزود: ۴۰۲ نفر پارسال از طریق صندوق امداد ولایت و ۱۳۴ نفر از طریق بانک تسهیلات کارگشایی دریافت کردند.

علیپور گفت: این تسهیلات در بخش‌های تامین هزینه‌های  درمانی، جهیزیه، ودیعه مسکن  پرداخت شد.

سرپرست  کمیته امداد  آمل افزود: در آمل ۶۲۰۰ خانوار از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند.  

ارائه  بیش از یک میلیارد  تومان خدمات عمرانی به مددجویان تنکابنی

علی اکبر سیدی رئیس کمیته امداد تنکابن گفت: ۳۰۸ مددجو در پارسال از خدمات عمرانی و مسکن به ارزش یک میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان در سرفصل‌های مختلف بهره‌مند شدند.

او افزود: خدمات عمرانی در قالب تعمیرات کلی و جزئی ساختمان، احداث و خرید مسکن مددجویی، بهسازی سرویس‌های بهداشتی، حمام و آشپزخانه، حصارکشی، واگذاری انشعابات برق، آب و گاز و گواهی پروانه ساخت بوده است.

سیدی گفت: در تنکابن ۳۹۷۱ خانوار تحت حمایت کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

بهره‌مندی ۸۴۹ مددجوی قائم شهری از خدمات مشاوره

ابوالحسن رنجبر رئیس کمیته امداد قائمشهر گفت: خدمات مشاوره  یکی از خدمات تاثیر گذار در برنامه توانمند سازی و امید به زندگی به شمار می‌رود.

او افزود: مددکاران  پس از شناسایی مددجویان نیازمند به مشاوره و راهنمایی، اقدام به ارجاع آنان به واحد مشاوره کرده و  پس از بررسی هدایت و راهنمایی مددجو انجام می‌شود.

رئیس کمیته امداد قائمشهر خدمات مشاوره را شامل مشاوره گروهی، فردی، راهنمایی گروهی، ارجاع به کلینیک طرف قرارداد این نهاد برشمرد.

رنجبر گفت: در قائمشهر  ۹۷۰۰ نفر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.