مسئول قرارگاه جهادی شهید فرجوانی اهواز از خدمت‌رسانی به خانواده‌های آسیب دیده از ویروس کرونا به عنوان اولویت نخست این قرارگاه یاد کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام دانیال اریکه  مسئول قرارگاه جهادی شهید فرجوانی اهواز گفت: خانواده‌های ایتام و نیازمندان، کارگران روزمزد بیکار شده و برخی بدهکاران حساب‌های دفتری در فروشگاه‌ها و مغازه‌های محل، بخشی از جامعه هدف اجرای این اقدامات هستند.

او افزود: از دیگر قشر‌هایی که برای رفع مشکل آن تلاش می شود تعمیر و تهیه کولر برای خانوار‌هایی که مشکل سرمایشی در منازل خود دارند، زوج‌های جوانی که برای آغاز زندگی به جهیزیه نیاز دارند و بیمارانی که در تامین هزینه دارو دچار مشکل شده‌اند.

حجت الاسلام اریکه بیان داشت: با شیوع ویروس کرونا در ایران و سراسر جهان، شرایط زندگی متفاوت شده و در کنار لغو دید و بازدید‌ها، شرایط سخت شبه قرنطینه‌ای از نظر روحی نیز فشار‌هایی را بر مردم وارد کرده است.

مسئول قرارگاه جهادی شهید فرجوانی اهواز تصریح کرد: بخشی از جامعه با توجه به تعطیلی برخی مشاغل ضربه اقتصادی شدیدی را متحمل شدند که ضرورت دارد در آستانه ماه مبارک رمضان گام‌هایی برای رفع نیازآنان برداشت.

این مقام مسئول گفت: قرارگاه جهادی شهید فرجوانی در کنار مردم و خانواده‌های آسیب دیده خواهد بود و همه توان و بضاعت خود را برای تامین نیاز‌های آنان در این شرایط سخت به کار خواهد گرفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار