مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: رزمایش ضیافت همدلی در خصوص ضرورت کمک مومنانه به نیازمندان جامعه در مازندران اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از اجرای رزمایش ضیافت همدلی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص مازندران خبر داد و گفت: این طرح همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان به‌منظور لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت کمک مومنانه به نیازمندان جامعه با هدف ترویج روحیه انفاق و نوع‌دوستی در مازندران اجرا می‌شود.

 او هدف از اجرای رزمایش ضیافت همدلی را حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه و ترویج روحیه انفاق و کمک در سایه همدلی دانست و افزود: با اجرای رزمایش ضیافت همدلی بسته‌های معیشتی از محل موقوفات مرتبط، بهره‌گیری از ظرفیت خیرین و مراکز افق آستان مقدس امامزادگان مازندران خریداری و بین مددجویان در شهر‌های مختلف استان توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام حیدری تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، تقویت بُعد اجتماعی خدمات بقاع متبرکه در کنار کمک به محرومان و اقشار آسیب‌پذیر را از جمله محور‌های رزمایش ضیافت همدلی در ماه مبارک رمضان برشمرد و گفت: با توجه به شرایط کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا حمایت از محرومان و مستضعفان ضرورت دارد و از این‌رو باید فرهنگ نوع‌دوستی، انفاق و مساوات را در بین جامعه گسترش داد.

او افزود: درصدد هستیم با تبلیغ همه‌جانبه فرهنگ مواسات و بخشش و ایجاد زمینه مشارکت عمومی برای خدمت به محرومین و مستمندان، خدمت قابل‌توجهی به اقشار کم برخوردار ارائه و با تأمین آذوقه و سبد غذایی نیازمندان، خدمتی به این عزیزان کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: در راستای اجرای رزمایش ضیافت همدلی بسته‌های غذایی شامل گوشت قرمز، گوشت مرغ، برنج، سویا، روغن، پنیر، خرما در قالب بسته‌های معیشتی بین مددجویان توزیع خواهد شد.

حجت‌الاسلام حیدری افزود: یکی از برنامه‌های امسال اوقاف مازندران توزیع نان رایگان بین مددجویان است و با چندین نانوایی در استان صحبت‌هایی انجام شده است تا نان رایگان در اختیار مددجویان قرار گیرد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید امیر فرج اله حسینی
۰۹:۱۸ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
نیاز به کمک مومنانه دارم فریاد رسی هست در چالوس