بی اعتنایی سیاستمدار محلی به قرنطینه با برگزاری عروسی پسرش!

سیاستمدار ارشد محلی هندوستانی با برگزاری جشن عروسی پسرش و دعوت از بیش از ۷۰ مهمان به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از شیوع کرونا در جهان چند ماهی می‌گذرد. تاکنون این ویروس در ۲۱۰ کشور جهان گزارش شده است. آمار مبتلایان از مرز ۲ میلیون نفر گذشته است و نزدیک به ۱۵۰ هزار نفر از مبتلایان جان خود را از دست داده اند. کشور‌های آمریکا، اسپانیا، ایتالیا، فرانسه و آلمان دارای بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا هستند.

اما در حالی که دولت هند پس از شیوع کرونا به مدت ۲۱ روز در این کشور قرنطینه سراسری اعلام کرد به تازگی بی اعتنایی یک سیاستمدار محلی این کشور به قرنطینه خبرساز شده است. در حالی که قرنطینه سراسری در هند قرار است تا تاریخ ۳ می‌نیز ادامه داشته باشد " کوماراسوامی"،  وزیر ارشد سابق ایالت کارناتاکا اقدام به شکستن قوانین قرنطینه و برگزاری عروسی پسرش کرد. در این مراسم پر زرق و برق که در حومه شهر بنگلور، مرکز ایالت " کارناتاکا " برگزار شد بیش از ۷۰ مهمان حضور داشتند.


بیشتر بخوانید: شکستن قرنطینه برای شرکت در مراسم عزاداری و تشییع جسد گاو!


این در حالی بود که نه تنها مهمانان با شکستن قرنطینه و بی اعتنایی به رعایت فاصله اجتماعی در این جشن عروسی شرکت کردند بلکه مانند میزبانان این جشن از ماسک استفاده نکرده بودند. در ویدئویی که به شکلی گسترده در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است صحنه‌هایی از این مراسم عروسی را نشان می‌دهد. در تصاویر منتشر شده حدود ۳۰ تا ۴۰ خودرو در نزدیکی محل برگزاری مراسم عروسی دیده می‌شد؛ این در حالی بود که پلیس هند از تردد خودروی افراد عادی در شهر جلوگیری می‌کرد.

انتشار این تصاویر با واکنش کاربران محلی هندوستان همراه شد و بسیاری رفتار دوگانه مسئولان محلی در موقعیت‌های مختلف را مورد انتقاد شدید قرار دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.