مدیرکل پست فارس با بیان اینکه با توجه به شرایط به وجود آمده در خصوص شیوع بیماری کرونا، گفت: مردم و شهروندان مطمئن باشند که مرسولات پستی به صورت بهداشتی به دست آنان می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محسن مفتح مدیر کل پست فارس در حاشیه بازدید از طرح فاصله گذاری اجتماعی در دفاتر پستی شیراز، از مراجعه کنندگان به پست و مشارکت در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در دفاتر پستی استان قدردانی کرد.

او افزود: قطعاً این مشارکت به حفظ سلامت مراجعه کنندگان به پست و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا هنگام دریافت خدمات پستی منجر می شود.

مفتح ادامه داد: در اجرای این طرح در جلو جایگاه های خدمات پستی با رعایت فاصله فیزیکی ، هشدارهایی از جمله (کرونا را شکست می دهیم) مشخص شده است.

او بیان کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد مردم فهیم و با فرهنگ فارس بالاترین میزان همراهی و همکاری را در زمینه عمل به توصیه ها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی را داشته اند.

مدیر کل پست فارس تصریح کرد: معتقدیم با مشارکت مردم در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بدون شک تامین سلامت مردم و قطع زنجیره ای بیماری از مهمترین نتایج مثبت آن خواهد بود.

مفتح با بیان اینکه از همه توان و ظرفیت های پست برای تامین سلامت مردم و شهروندان در هنگام حضور و دریافت مرسوله ها به عنوان اولویت نخست استفاده خواهیم کرد.

او ادامه داد: مردم و شهروندان مطمئن باشند که مرسولات پستی به صورت بهداشتی به دست آنان می رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۱۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
پاکت پست رو ضد عفونی میکنن ولی اشاره ای به کالای داخل بسته نشده که فروشنده چه اقداماتی انجام داده
آخرین اخبار