عضو تیم ملی شمشیربازی گفت: با تعویق زمان برگزاری المپیک می‌توانم یک سال با انگیزه بیشتری تمرینات خود را پیگیری کنم.

رهبری:انگیزه بیشتری با تعویق زمان المپیک پیدا کردممحمد رهبری عضو تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در خانه تمرین و طبق برنامه‌هایی که مربی تیم ارائه می‌دهد تمرینات خود را انجام می‌دهم.

او افزود: روزی ۲ ساعت در خانه تمرین می‌کنم. یک سری حرکات ورزشی را انجام می‌دهم و طناب می‌زنم. چون امکان تمرین هوازی را در خانه ندارم، به مکان‌های خلوتی برای انجام تمرین می‌روم.

رهبری با اشاره به تعویق زمان برگزاری المپیک، گفت: تعویق زمان برگزاری المپیک هیچ فرقی برای ما ندارد و تنها مزیتی که دارد این است که می‌توانم یک سال با خیال راحت تمرینات خود را پیگیری کنم. انشاالله ویروس کرونا هرچه زودتر از بین برود و وارد اردو‌ها شویم. این وقفه زمانی باعث می‌شود که تمرینات خود را بیشتر کنیم و با برنامه‌ریزی بهتر، انگیزه بیشتر و آسودگی و خیال راحت‌تر کار خود را پیش بگیریم.

عضو تیم ملی شمشیربازی سابر با اشاره به نیاز روزانه ورزشکار به تمرین و ورزش کردن، ادامه داد: ورزش کردن جزو عضو جدایی‌ناپذیر زندگی‌ام شده و به دلیل اینکه بدنم افت نکند و از آمادگی دور نشوم، مجبورم هر روز ورزش کنم تا به یک سطح مطلوبی برسم .

او گفت: باید از کادر درمانی از طرف مردم و دولت تشکر خیلی ویژه‌ای انجام گیرد. من هم به نوبه خود از این بزرگواران که خیلی برای ما و مردم زحمت می‌کشند و نشان دادند که انسان‌های بزرگواری هستند، تشکر می‌کنم. از مردم می‌خواهم بیشتر به فکر کادر درمان باشند و تا حد امکان در خانه بمانند تا زنجیره ویروس کرونا قطع گردد. خداراشکر در خانه به سر می‌برم و سلامت هستم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار