مدیرعامل آبفا استان کهگیلویه و بویراحمد از تولید ۱۵۰ هزار لیتر آب ژاول توسط آبفای این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، فیض الله پاسره مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از تاسیسات آب شرب شهر یاسوج گفت: یکی از برنامه‌های اصلی شرکت آب و فاضلاب استان تولید و توزیع آب ژاول برای توزیع در شهر‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی استان است.

پاسره با بیان اینکه این کار با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان انجام می‌شود، افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار لیتر آب ژاول توسط آبفای استان تولید و توزیع شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: این میزان مایع ضدعفونی کننده با استفاده از دستگاه‌های الکترولیز نمک طعام از توسط سیستم‌های دستگاه‌های اجرایی در شهر‌ها و روستا‌های کهگیلویه و بویراحمد تولید شده است.

او ادامه داد: تا پایان کنترل بیماری ویروس کرونا آماده همکاری با مردم و دستگاه‌های اجرایی برای تامین مایع ضدعفونی آب ژاول هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از افزایش ۳۰ درصدی مصرف آب آشامیدنی در استان پس از انتشار ویروس کرونا خبر داد.

او با اشاره به اینکه در شرایطی که کشور سخت در حال جدال با ویروس کرونا است و مهمترین کالای مورد نیاز مردم برای انجام مراقبت‌های بهداشتی آب پیشگیری از انتشار ویروس کروناست از مردم خواست به مدیریت صحیح مصرف آب نیز توجه کافی داشته باشند.
 
انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.