علی احمدی گفت: فدراسیون دوچرخه‌سواری در سال ۹۸ فقط نصف بودجه خود را دریافت کرده است و نمی‌تواند حقوق کارمندان خود را پرداخت کند.

فدراسیون از سوی وزارت ورزش واریزی نداشته استعلی احمدی مدیر تیم ملی دوچرخه‌سواری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تعدیل شدن کارمندان فدراسیون دوچرخه‌سواری، بیان کرد: طبق قول قمری رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری زمانی که دوباره بخش‌های مختلف فدراسیون فعال شود کارکنان می‌توانند دوباره به سرکار خود بازگردند. کارمندان فدراسیون می‌توانند برای ۳ ماه از بیمه بحران کرونا استفاده کنند.

او در ادامه عنوان کرد: فدراسیون هیچ واریزی از سوی وزارت ورزش و جوانان نداشته است که این امر اداره فدراسیون را برای مدیریت سخت می‌کند. فدراسیون دوچرخه‌سواری در سال ۹۸ فقط نصف بودجه خود را دریافت کرده است. وقتی فدراسیون از سوی وزارت ورزش و جوانان واریزی نداشته باشد، قطعا نمی‌تواند حقوق کارمندان خود را پرداخت کند.

احمدی اظهار کرد: من در دوران شیوع کرونا به فدراسیون دوچرخه‌سواری نرفته‌ام چراکه حوزه فعالیت من تعطیل است. اگر قرار  باشد من در دوران تعطیلی تیم ملی به فدراسیون بروم، کاری برای انجام دادن ندارم و فقط باعث می‌شود که  پولی از بیت‌المال برای کاری که انجام نداده‌ام دریافت کنم.

مدیر تیم ملی دوچرخه‌سواری گفت: فدراسیون دوچرخه‌سواری جلسه‌ای را به جهت برنامه‌ریزی کردن برای دوران پس از کرونا ترتیب داد و قرار است که مربیان برنامه‌های خود را تا فردا به فدراسیون ارائه دهند. در زمان کرونا تلاش کردیم ورزشکاران تمرینات خود را پیگیری کنند و آمادگی بدنی خود را حفظ کنند. در اصل کرونا تمام فعالیت‌های ورزشی را نه تنها در ایران بلکه در جهان تعطیل کرده است.  


بیشتر بخوانید: تعویق المپیک یک فرصت طلایی برای دوچرخه سواری است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار