جانشین فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: حقوقدانان بسیجی چالش و معضلات استان را بر اساس یافته‌های دستگاه قضایی مطالعه و برای حل آن برنامه ریزی کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،سرهنگ موسی حسینی ، جانشین فرمانده سپاه نینوای استان  در این مراسم معرفی رئیس بسیج حقوقدانان گلستان گفت: دشمن امروز با عملیات روانی گسترده درصدد تغییر و تسلط برماست.


سرهنگ موسی حسینی افزود: این عناد ودشمنی در مقوله ویروس کرونا هم خود را نشان داد برای مثال اگر مسئولی از ما مبتلا می‌شد به ناتوانی تفسیر می‌شد، اما در کشور‌های خودشان به معنای شفافیت توجیه می‌کردند.


حسینی ادامه داد: ازخودگذشتگی کادر درمانی ما را تاریخ از یاد نخواهد برد. مشارکت فعالانه اقشار مختلف مردم برای تولید ماسک و ضدعفونی شهر‌ها و روستا‌ها و طرح غربالگری جامعه در ۱۰ روز و کمک مومنانه هم از مواردیست که در کمتر جایی دیده می‌شود و همه از افتخارات انقلاب اسلامی است که هر کس به اندازه‌ای که می‌تواند برای مقابله با کرونا قدم بر می‌دارد.


او  در ادامه با اشاره به معرفی رئیس جدید بسیج حقوقدانان استان گفت: در بسیج حقوقدانان چالش و معضلات استان را بر اساس یافته‌های دستگاه قضایی مطالعه و برنامه ریزی می‌کنیم.هر مسجد یک حقوقدان، جذب و سازماندهی حقوقدانان و توسعه بسیج حقوقدانان از مهم‌ترین برنامه هایست که این سازمان باید در دوره جدید دنبال کند.



رئیس کل دادگستری استان هم در این مراسم گفت: انتظار ما از قضات و حقوقدانان این است که بیشتر از گذشته با نگاه بسیجی برای کمک به مردم و ترویج فرهنگ بسیجی تلاش کنند.


هاشمیان ادامه داد: تجربه نشان داده است هر جا بسیج و تفکر بسیجی ورود کرد موفقیت حاصل شد در ماجرای کرونا هم افرادی مانند شهید دکتر عباسی که جانباز و برادر شهید هستند تا آخر در این وادی ایستادند و در راه کمک به بیماران از جان خود گذشتند و شهید شدند.


رئیس کل دادگستری گلستان گفت:  به دنبال استفاده از ظرفیت قضات و حقوقدانان برای افزایش دانش حقوقی مردم هستیم.


هاشمیان به کمک‌های مومنانه هم اشاره کرد و گفت: کمک‌های همکاران دستگاه قضایی متمرکز جمع آوری و با کمک سپاه بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع خواهد شد.

در پایان مراسم امروز مسئولیت بسیج حقوقدانان گلستان به هادی هاشمیان سپرده شد و از زحمات علی اکبر اسمعیلی رئیس سابق بسیج حقوقدانان استان قدردانی شد.

 

انتهای پیام / فا 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار