قائم مقام باشگاه نساجی مازندران گفت: با توجه به شرایط نامساعدی که داریم، به نظرم مسئولان سازمان لیگ باید رقابت های این فصل را پایان یافته اعلام کنند.

ایزد سیف‌الله‌پور قائم مقام و سرپرست باشگاه نساجی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با وضعیت تیم فوتبال نساجی و تمرینات این تیم در روزهای کرونایی، اظهار داشت: بازیکنان تیم نساجی در حال برگزاری جلسات تمرینی خود به صورت آنلاین هستند. تیم ما از جدیدترین نرم‌افزارهای روز دنیا استفاده می‌کند. کادر فنی هم بر تمرینات خانگی بازیکنان نظارت می‌کنند.

او ادامه داد: تمرینات فوتبال باید در فضای باز برگزار شود. تمرینات خانگی جزو تمرینات فوتبالی محسوب نمی‌شود. فوتبالیست‌ها نیاز به تمریناتی دارند که در آن کار‌های تاکتیکی انجام شود و تمرینات هوازی هم در کنار آن برگزار شود. شاید ورزش‌های دیگر به این تمرینات نیاز نداشته باشند، ولی ورزش فوتبال نیاز به این چنین تمریناتی دارد.

سرپرست تیم نساجی درباره برگزاری تمرینات به صورت آنلاین، اظهار کرد: تمریناتی که در این روز‌ها برگزار می‌کنیم صرفا برای بالا بردن آمادگی جسمانی بازیکنان است. فکر نمی‌کنم برگزاری جلسات تمرینی به این شکل، تاثیرات مثبتی را برای بازیکنان داشته باشد. فوتبالیست‌ها دوست دارند در فضای آزاد و زمین چمن تمرین کنند.

سیف‌الله‌پور درباره از سرگیری رقابت‌های این فصل لیگ برتر، گفت: باتوجه به شرایط موجود، فکر می‌کنم یک لیگ بی‌کیفیت را به پایان برسانیم. بازیکنان در حال حاضر تنها به فکر حفظ سلامتی و مصدوم نشدن هستند. وضعیت خوبی نداریم. به نظرم می‌شود لیگ را پایان یافته اعلام کنند.

او افزود: یکی از مشکلاتی که بر سر راه ملغی شدن این فصل از لیگ برتر است، مشخص شدن قهرمان و تیم‌های سقوط کننده است. به نظرم باتوجه به این نکته که سلامتی بازیکنان بالاتر از هر چیزی است، بهتر است لیگ را پایان یافته اعلام کنند و درباره این مشکل راه‌حلی پیدا کنند.

سیف‌الله‌پور ادامه داد: بازیکنان ۲ ماه است که از شرایط تمرینی دور هستند. با ادامه لیگ احتمال دارد از نظر آمادگی جسمانی مشکل داشته باشند و مصدوم شوند. از طرفی اگر بخواهند لیگ را شروع کنند احتمالا بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار می‌شود. فوتبال بدون تماشاگر جذابیتی ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار