فرشید فلاح بابیان اینکه اخلاق و همدلی دو رکن توسعه فرهنگی در جامعه هستند، گفت: باید برای توسعه اخلاق از هنر بهره کافی را گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فرشید فلاح در مراسم معارفه خود به‌عنوان مدیرکل جدید ارشاد اسلامی استان سمنان با حضور مشاور وزیر ارشاد با بیان اینکه هنرمندان باید با لباس اخلاق و همدلی راه توسعه کشور را بیابند، گفت: امروز هنرمندان باید آتیه ساز ایران اسلامی باشند چرا که در زمره اقشار تأثیرگذار جامعه محسوب می‌شوند.

او افزود: در مسیر ساختن آینده‌ای روشن برای ایران اسلامی بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی خطوط کلی مسیر تحول دهه چهارم انقلاب را تبیین می‌کند و بر ماست که انقلاب را چراغ راه همه ارکان نظام قرار دهیم.

مدیر کل ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به ضرورت به کار گیری جوانان در مسیر توسعه و تحول فرهنگی کشور با تاکید بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، گفت: استفاده از ابزار نوین، جوانان و تلاش برای ترویج سبک زندگی از مهمترین رویکرد‌های بیانیه گام دوم مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

فلاح بابیان اینکه وظایف وزارت ارشاد در هدایت، حمایت و نظارت بر فعالیت‌های فرهنگی و هنری صرفاً با مشارکت جامعه و هنرمندان معنی پیدا می‌کند، افزود: ارشاد اسلامی مجموعه‌ای است که نباید به جمع کوچکی از پرسنل اداری محدود شود هرچند همین ساختار وظیفه زمینه سازی مشارکت اهل فکر را برعهده دارد، اما باید دانست که همه افراد جامعه به خصوص هنرمندان در آتیه سازی ایران اسلامی نقشی واضح و پررنگ دارند.

گفتنی است، در این مراسم فلاح به‌عنوان مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان معرفی و از خدمات فضیلت قدردانی شد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.